Vara aceasta, consumatorii sunt invitaţi să-şi petreacă vacanţa în Casa Lipton din Costinești și pe plaja special amenajată în aceeași stațiune, înscriind codurile promoţionale de pe sticlele de Lipton Ice Tea pe site-ul www.ovarapezi.ro.
„În 2014 Lipton Ice Tea vorbeşte cu tinerii din România, fiind mult mai aproape de starea lor de spirit, de emoțiile lor. Ei consideră că viața se trăiește la maxim când ai mintea deschisă pentru noi experiențe și asta am dorit să le oferim prin acest proiect, alături de ambasadorii Lipton Ice Tea în România, Sore și Dorian. Timp de nouă săptămâni, în fiecare zi, le vom oferi câte o pereche de ochelari de soare pe oră şi câte o vacanţă de o săptămână pentru două persoane în Casa Lipton din Costineşti”, a spus Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.
„Ia-ți vacanță cu Lipton e un proiect exact pe gustul meu. Îmi place mult vara, iar soarele și marea sunt accesoriile mele preferate în sezonul estival. Așa că atunci când am primit invitația Lipton de a fi ambasadorul campaniei de anul acesta, am spus imediat ”da”. De la decorarea Casei Lipton din Costinești, la filmarea spotului campaniei şi până la week-endurile pe care le voi petrece alături de câştigătorii de pe pagina mea de Facebook în Casa Lipton, totul m-a convis ca anul acesta să-mi iau vacanţa cu Lipton”, a afirmat Sore Mihalache.
„Anul acesta, reşedinţa mea de vară e Casa Lipton. Mă bucur să fiu ambasadorul campaniei Ia-ți vacanță cu Lipton, împreună cu Sore, şi abia aştept să petrec câteva zile alături de câştigătorii concursului de pe pagina mea de Facebook în Casa Lipton“, a spus şi Dorian Popa.
Sore şi Dorian, ambasadorii Lipton în România
Lipton Ice Tea lansează „Ia-ţi vacanţă cu Lipton”, prima campanie locală a brandului, pentru tinerii din România, cu tineri din România. Pentru prima dată, a fost filmat un spot în România, regizat de Iulian Moga, avându-i ca protagonişti pe Sore şi Dorian.