Romeo Beckham a fost ales pentru a apărea în campania publicitară a celebrului brand de lux britanic care promovează colecţia Burberry de primăvară-vară 2013.
Îmbrăcat cu un trench-coat clasic de culoare bej, pantaloni cu dungă și pantofi negri, fiul soților Beckham a pozat zâmbitor, stând într-un picior şi cu o umbrelă în mână.
Shooting-ul a fost realizat de fotograful Mario Testino, iar Romeo a avut ocazia să lucreze alături de Edie Campbell și Cara Delevingne, modele cu experiență, notează cotidianul britanic Daily Mail.
Deși se afla la prima sa ședință foto, fiul soților Beckham s-a descurcat foarte bine, adaptându-se ușor la cerințele noului său rol.
Romeo părea mai mare decât cei 10 ani ai săi, dar fără să-și piardă inocența vârstei, observă ziarul citat. El și-a ridicat gulerul trench-ului, zâmbind spre camera foto și dezvăluindu-și strungăreața.
Christopher Bailey, directorul artistic al brandului Burberry, a spus că a fost "o onoare" să lucreze cu Romeo. "Ne-am distrat atât de mult în timpul şedinţelor foto şi cred că acest lucru a fost transpus în imagini, care reflectă spiritul jucăuş al colecţiei", a adăugat Bailey.
Cu toate că presa a scris că Romeo ar putea urma cariera de fotbalist a tatălui său, însă puștiul pare mai degrabă "puiul mamei" și este clar că urmează sfatul ei de a intra în industria modei, notează Daily Mail.
Romeo este unul dintre cei patru copii ai soţilor Beckham, care mai au doi fii, Brooklyn şi Cruz, şi o fetiţă, Harper, considerată cel mai la modă copil din lumea vedetelor, alături de Blue Ivy, fetița cântăreților americani Beyonce și Jay-Z.
Victoria Beckham, în vârstă de 38 de ani, s-a remarcat în calitate de membră a grupului Spice Girls, iar în ultimii ani a devenit creatoare de modă, lansând mai multe colecţii.
La rândul său, David Beckham, fostul căpitan al echipei naţionale de fotbal a Angliei, a creat o linie de lenjerie intimă pentru brandul H&M, dar are și alte contracte profitabile cu mărci din industria modei.
Foto: Hepta