Puya și Cabral au fost primii care au acceptat provocarea Lay’s. Andreea Ibacka, Cornel Ilie, Don Baxter, Doddy și Vescan s-au alăturat dezbaterii în primul și al doilea spot TV din campanie, iar invitația a fost lansată tuturor românilor: până pe 16 noiembrie 2014, toți consumatorii care gustă noile chipsuri se pot înscrie în concurs, pe site-ul retetelays.ro sau prin SMS la 1828.
„Noua campanie Lay’s este cea mai îndrăzneață inițiativă a noastră de până acum: am lansat trei rețete secrete și o provocare inedită. Așa cum ne-am obișnuit, Cabral și Puya dau tonul acestei provocări, iar consumatorii noștri sunt răsplătiți la fiecare pas. Îi vom ajuta și noi, din mers, oferindu-le indicii și surprize pentru a-i ajuta să ghicească denumirile secrete și să câștige premiile puse în joc”, declară Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo.
Cele trei noi rețete Lay’s, denumite A, B și C, propun trei gusturi speciale: rețeta secretă A are gust de carne și legume, rețeta secretă B are la baza un gust condimentat, iar rețeta secretă C conține legume combinate cu un produs din lapte.
Puya și Cabral, împreună cu Andreea Ibacka, Cornel Ilie, Don Baxter, Doddy și Vescan, au acceptat provocarea Lay’s
Cabral și Puya se întrec în cea mai nouă provocare Lay’s: „Ghicește numele rețetelor secrete”. Trei sortimente noi de chipsuri și tot atâtea premii mari, a câte 25.000 lei, sunt ingredientele unei campanii inedite, marca Lay’s. Consumatorii sunt invitați să guste și să ghicească denumirile rețetelor secrete, pentru a câștiga unul din numeroasele premii puse în joc.