Dacă Antena 1 a reuşit, cu show-ul „X Factor“, să se menţină aproape de „Vocea României“, se pare că „Hell's Kitchen: Iadul bucătarilor“ nu a pierdut doar bătălia cu „MasterChef“, ci şi pe cea cu serialul „Trădarea“, de pe Kanal D.
La nivel naţional, pe 29 septembrie, emisiunea „Hell's Kitchen: Iadul bucătarilor“ a strâns în faţa micilor ecrane 838.000 de telespectatori pe minut, în timp ce la Kanal D se uitau 1.220.000 de persoane pe minut, iar postul Pro TV avea o audienţă de 1.497.000 de telespectatori pe minut.
Din mediul urban, la „MasterChef“ se uitau 820.000 de persoane pe minut, la „Trădarea“ puţin peste 700.000 de telespectatori pe minut, iar la Antena 1 aproximativ 550.000 de telespectatori.
Săptămâna trecută, bătălia „MasterChef“ contra „Hell’s Kitchen“ a fost câştigată tot de Pro TV.
Pro TV a condus și pe segmentul publicului din mediul urban cu 7,5 puncte de rating și 14,5% cotă de piață, pe locul al doilea clasându-se Antena 1 cu 7,2 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%. La nivelul întregii populații a țării, Pro TV a condus detașat cu 7,1 puncte de rating și 13,9% cotă de piață, în vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 5,8 puncte de rating și 11,3 procente din cota de piață.
Şi „Vocea României“ a reuşit să bată „X Factor“, de fiecare dată când s-au întâlnit în acest sezon.
Pe publicul urban, „Vocea României“ a strâns în faţa micului ecran 1.181.000 de persoane, în timp ce la „X Factor“ se uitau 817.000 de telespectatori.
Prima bătălie dintre cele două emisiuni s-a dat în urmă cu două săptămâni. Atunci, lupta a fost câştigată tot de Pro TV, pe toate segmentele de public. La nivel naţional, Pro TV a avut o medie de peste 1,7 milioane de telespectatori pe minut, în timp ce la Antena 1 se uitau aproximativ 1,4 milioane de români.
La nivel urban, „Vocea României“ a avut puţin peste 1 milion de telespectatori pe minut, în timp ce la „X Factor“ se uitau aproximativ 900.000 de oameni.
Din câte se pare, pentru moment, strategia celor de la Antena 1 de a coopta în echipa lor foste vedete Pro TV, precum Horia Brenciu, Ştefan Bănică şi cei trei chefi care au făcut istorie la „MasterChef“, nu le-a adus succesul mult dorit. Datorită fidelizării publicului în ultimii zece ani, postul Pro TV reuşeşte să-şi domine în continuare concurenţa, indiferent de numele vedetelor care apar pe micul ecran.
Posteaza comentariu