Haig Club a lansat cea mai recentă campanie de promovare pe print, intitulată "Make Your Own Rules/Fă-ți regulile tale", al cărei protagonist este David Beckham. O continuare a campaniei publicitare pentru televiziune de anul trecut, această acțiune continună să atace miturile și prejudecățile care înconjoară scotch-ul, încurajându-i pe consumatori să-l aprecieze în noi moduri și ocazii.
Realizată de fotografa newyorkeză Cass Bird, campania a fost realizată la casa din Londra pe care o deține David Beckham, relatează Alpha Press.
"Unul dintre lucrurile mele preferate la Haig Club este modul în care reușește să fie diferit. Cu noua campanie am vrut să încurajăm oamenii să se bucure de Scotch așa cum vor ei. A fost o plăcere să lucrez cu Cass, iar ea a surprins perfect spiritul Haig", a declarat Beckham.
Afacerile fostului căpitan al echipei Manchester United merg strună, dar în familie are mult de lucru. El a dezvăluit recent secretul căsniciei cu Victoria Beckham după ce afirmase că mariajul a fost o "misiune dificilă". "Am ajuns să ignor unele dintre lucrurile negative care se spun. Cred că dacă ne cunoaştem foarte bine unul pe celălalt, dacă ştim că avem susţinerea unor prieteni minunaţi şi a unei familii minunate, ceea ce trebuie să facem este să ne protejăm copiii; suntem foarte mândri de familie", a spus David Beckham în show-ul de televiziune The Sunday Project.