Weight Watchers este un program contracost, care le garantează aplicanţilor că vor slăbi. Şi cum poate convinge mai bine decât cu ajutorul unei supervedete care a slăbit în cadrul programului? Weight Watchers a lansat la finele anului trecut două noi clipuri publicitare, în care Oprah anunţă că a reuşit să slăbească fără mari eforturi. "De când am început Weight Watchers am dat jos peste 18 kilograme. Sincer vă spun, nu mai pot. Sincer vă spun, nu mai pot lupta cu corpul meu", spune ea în primul spot.
Vedeta în vârstă de 62 de ani spune că trăieşte bine şi mănâncă pe săturate, că se bucură de "o viaţă fantastică şi împlinită" şi spune că n-a fost nevoită să renunţe la paste, tacos şi la pâine.
Oprah nu e doar adepta şi imaginea Weight Watchers, ci şi membru al consiliului de administraţie al companiei care derulează programul de slăbit. Ea şi-a întărit poziţia cumpărând 10% din acţiuni înainte de lansarea primului clip TV în care apare, apoi a postat clipurile pe contul său de Twitter, urmărit de 31 de milioane de fani.
A fost o mişcare deşteaptă, pentru că, potrivit ziarului britanic Daily Mail, valoarea unei acţiuni a crescut cu 21%, de la 11,49 dolari la 13,44 în doar două ore de tranzacţionare.
Cele două clipuri publicitare au fost difuzate imediat după Crăciun, iar un alt treilea spot a fost lansat în prima zi a acestui an.
Prezentatorul de televiziune Gayle King, bun prieten al vedetei, a postat, de asemenea, imagini care dovedesc că programul pe care ea l-a început în septembrie funcţionează.
"Weight Watchers este cel mai uşor program de slăbit. E un stil de viaţă, un mod de a mânca şi de a trăi liber. Nu simţi niciodată că ţii dietă şi funcţionează. Cred că şi ceilalţi care îşi doresc o schimbare vor fi la fel de inspiraţi ca mine de poveştile pe care le împărtăşim în această nouă campanie", promite Oprah în primul spot publicitar, în care ea rosteşte un slogan îndrăzneţ: "Mănâncă pâine. Slăbeşte."
Posteaza comentariu