Helen Mirren arată foarte bine pentru vârsta ei, toată lumea e de acord cu acest lucru. Dar că poate arăta aşa într-un clip publicitar, realizat pentru o cremă hidratantă a brandului L'Oreal, ei bine nu toată lumea poate accepta asta.
The Advertising Standards Authority (ASA), o organizaţie a profesoniştilor din sectorul britanic de publicitate, a primit o reclamaţie, potrivit căreia imaginile în care apare actriţa au fost editate, mai exact ridurile ei au fost atenuate, astfel încât chipul ei să promoveze mai credibil produsul.
Autorul plângerii a susţinut că în realitate Helen Mirren nu arată aşa de bine şi că, în fond, ar fi vorba despre o reclamă mincinoasă, întrucât liniile din jurul gurii au fost şterse prin prelucrarea digitală, relatează cotidianul britanic Daily Mail. În plus, acesta a cerut să se verifice dacă efectul pe care îl promite crema L'Oreal Paris Age Perfect, poate fi obţinut prin folosirea acestui produs, care în Anglia costă 24 de lire sterline, la o cantitate de 100 de ml.
După analizarea imaginilor, instituţia sesizată a dat însă dreptate grupului L'Oreal, explicând că ridurile sunt încă vizibile pe faţa actriţei şi că reclama nu induce în eroare.
În clipul reclamat, protagonista filmului "The Queen", care va împlini 70 de ani luna aceasta, este filmată într-o staţie de autobuz, într-o seară ploioasă, în timp ce o tânără îi oferă un loc. "Ştiinţa în care am încredere mă ajută să arăt aşa. Hrăneşte-ţi şi îngrijeşte-ţi pielea şi arată-i vârstei tale cine-i şefa. Fii mai îndrăzneaţă şi anul acesta. Arată şi simte-te strălucitoare. Vârsta noastră perfectă este acum. Aşadar, o merităm? Mai mult ca niciodată", spune Mirren.