Actrița americană a devenit recent imaginea brandului de modă de lux Reed Krakoff. Julianne Moore a fost aleasă chiar de renumitul designer pentru a promova campania de vară 2013 la Serviciul Cultural al Ambasadei Franței din cartierul newyorkez Manhattan, informează ziarul britanic Daily Mail.
Pentru fotografia oficială a campaniei, actrița a îmbrăcat o cămașă fără mâneci cu un motiv în stil piton și și-a lăsat părul roșcat să cadă în voie peste umeri. E greu să nu observi că Julianne arată cu 20 de ani mai tânără.
Designerul Reed Krakoff, care a renunțat la postul de director de creație al casei Coach pentru a se concentra pe brandul său exclusivist, a declarat că este de mult timp un mare fan al actriței.
"Am admirat mulți ani extraordinarul talent și stilul ei unic și sunt norocos să o cunosc pe plan profesional și personal", a spus designerul pentru WWD.La rândul ei, Julianne e o admiratoare a lui Krakoff. Ea merge la prezentările lui și e văzută deseori purtând gențile semnate de acest designer.
Actrița căsătorită cu Bart Freundlich, cu care are doi copii, nu este singurul fan celebru al lui Reed Krakoff, notează Daily Mail. Michelle Obama, Lena Dunham și Kyra Sedgwick poartă creațiile sale.
Colaborarea cu Krakoff nu este prima "incursiune" a actriței americane în lumea modei, Chiar dacă are 52 de ani, Julianne Moore are la activ campanii pentru Bulgari, Talbots și Fedoras for Fairness Initiative.
Julianne Moore, care a primit titlul de femeia anului 2011 din partea Universităţii Harvard, este câştigătoare a unui Glob de Aur pentru rolul din "Poveşti întretăiate", în 1994, și a fost de patru ori nominalizată la premiile Oscar, pentru rolurile din peliculele "Boogie Nights/ Jurnalul unei vedete de film porno" (1998), "The End of the Affair/ Sfârşitul aventurii" (2000), "Far from Heaven/ Departe de paradis" (2003) şi "The Hours/ Orele" (2003), notează agenția Mediafax.
Ea a câştigat, de asemenea, un premiu de interpretare la Festivalul de Film de la Veneţia ("Far from Heaven/ Departe de paradis" - 2002).
Foto: Hepta / Daily Mail
Posteaza comentariu