Interviu în exclusivitate cu Ian Ziering – actorul din serialul Beverly Hills 90210



Îţi place genul ăsta de film de categoria C, D şi E?

Sincer, nu ştiu dacă există filme de categoria C, D şi E, există filme de categoria A şi filme de categoria B. Şi cred că Uraganul rechinilor ne arată că nu poţi eticheta un film până când publicul nu a hotărât ce fel de film este. Şi chiar dacă Uraganul rechinilor părea clar că se potriveşte în nişa filmelor de categoria B, e clar un film de categoria A. Şi e o lecţie pe care marile studiouri trebuie să o înveţe: ele cheltuie sute de milioane de dolari şi nu au profituri enorme.

Dar acesta este un film care a făcut ceva de necrezut. Şi social media a contribuit mult la asta. Şi din cauza asta, mulţumită fanilor, va exista un al doilea film şi apoi un al treilea. Şi ştii ce? E posibil să devină un eveniment estival peren. Am putea avea în fiecare vară un film ca acesta! Aşa că spune-mi tu: e o peliculă de categoria B?

Cred că e clar o peliculă de categoria A.

Vara trecută Johnny Depp alerga cu o cioară pe cap; cine vorbeşte acum despre „The Lone Ranger” („Legenda călăreţului singuratic”)? Înţelegi ce vreau să zic? Mai ţii minte „Pacific Rim” („Cercul de foc”) de vara trecută? Acela a fost un film foarte scump.
Aşa că, privind înapoi, care e filmul de categorie A şi care e cel de categorie B? Cred că depinde de ce criterii utilizezi, dar cred că o peliculă de categoria A e un film fantastic, interesant, pe care îl poţi vedea la nesfârşit, atât e de bun. Cred că linia de demarcaţie dintre A şi B e neclară.

Crezi că social media este soluţia pentru a promova mai nou filmele, mai ales acelea care nu au un buget imens pentru a genera o campanie publicitară complexă?

Cred că am dovedit că da. Şi asta trebuie să vină natural. Studiourile pot să bage mulţi bani în asta şi să plătească o mulţime de oameni pentru a genera interes artificial, dar un interes natural, ajutat de social media, face diferenţa de la un film la altul.
Trebuie să existe interes real, nu interes generat de studiouri. Gura târgului e mult mai convingătoare ca reclama.

Şi crezi că studiourile nu pot intra deloc în jocul ăsta online? Crezi că e vorba despre noroc sau cum?

Păi cred că e vorba şi despre un strop de noroc, dar social media e o unealtă de marketing incredibilă. Dar din nou: trebuie să ai produsul potrivit. Aici stă norocul: dacă eu aş şti care este produsul potrivit de fiecare dată, atunci aş sta în spatele camerei de filmat, producând filme unul după altul, după o formulă magică.
Dar nu există nicio formulă magică, trebuie să ieşi pe piaţă cu produsul tău şi să speri că fanii îl îmbrăţişează. Şi dacă o fac, atunci ai un hit ca Uraganul rechinilor.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod