De la lansarea sa în anul 2008 sub forma unui newsletter, site-ul de lifestyle Goop şi-a sfătuit cititorii să aibă grijă de ei înşişi, într-un mod costisitor, sub sloganul "apelează la aspectul tău interior". Goop a oferit sfaturi despre terapie psihologică, creşterea copiilor, misticism, sex, modă, frumuseţe, multe dintre aceste informaţii fiind însă puse la îndoială de medici, notează News.ro.
În luna aprilie, brandul a lansat Edition 02, un parfum cu preţul 165 de dolari, realizat din ingrediente descrise drept "mistice", "clarvăzătoare" şi "homeopate".
În luna septembrie 2016, Goop a lansat propria linie vestimentară, cu jachete la preţul de 695 de dolari şi bluze la preţul de 195 de dolari.
Actriţa a lansat şi o revistă trimestrială glossy, Goop, inspirată de o conversaţie cu Anna Wintour, redactorul-şef de la Vogue.
Născută pe 27 septembrie 1972, Gwyneth Paltrow a devenit cunoscută după ce a jucat în filmul "Seven" (1995), în care l-a avut partener pe Brad Pitt. După rolurile din comedia romantică "Dincolo de uşi/ Sliding Doors" (1998) şi thrillerul "O crimă perfectă/ A Perfect Murder" (1998), ea a devenit celebră pe plan mondial graţie rolului din "Shakespeare îndrăgostit/ Shakespeare in Love" (1998), care i-a adus premiul Oscar şi Globul de Aur. S-a remarcat apoi în filme precum "Talentatul domn Ripley/ The Talented Mr. Ripley" (1999), "O familie genială/ The Royal Tenenbaums" (2001), "Uşuraticul/ Shallow Hal" (2001) şi "Dovada/ Proof" (2005). Din 2008, actriţa americană interpretează rolul Pepper Potts, asistenta şi iubita personajului Iron Man din francizele cinematografice "Iron Man" şi "The Avengers".
Gwyneth, care mai are o fiică, Apple, în vârstă de 13 ani, cu fostul soţ, Chris Martin, a jucat în 2016 în serialul de televiziune "Nightcap". Ultimul rol într-un lungmetraj a fost în "Mortdecai", cu Johnny Depp, considerat un de critici un eşec.
Foto: Daily Mail
Posteaza comentariu