„Prigat cu Pulpă este perfect pentru momentele în care vrei să te răsfeți cu ceva bun. Gustul proaspăt te ajută să vezi partea plină a paharului și să prinzi chef de viață. Este produsul potrivit în orice moment al zilei, când dorești să iei o pauză, să îți reîncarci bateriile și să te bucuri de experiența autentică a fructelor. Consistența plăcută și fină a citricelor, gustul intens de fruct, sunt calități ce recomandă și diferențiază acest produs”, spune Claudia Crișan, Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo România.
În coloana sonoră a spotului se regăsește cea mai recentă melodie a trupei Moonlight Breakfast, „Go Get It”, ce poartă semnătura Bazooka şi Christie, o melodie care surprinde perfect experiența oferită de Prigat cu Pulpă.
© Copyright:
„Go get it“, cea mai recentă piesă semnată Moonlight Breakfast, este coloana sonoră a spotului „Mea Pulpa“
Sub sloganul „Mea Pulpa”, Prigat lansează noile sortimente de sucuri cu pulpă de citrice, fără conservanți. Noua gamă Prigat cu Pulpă include trei variante: cu portocale, grapefruit și mandarine. Sticlele Prigat cu Pulpă au o formă nouă, fiind disponibile în varianta de 1,5 L.
Posteaza comentariu