Metamorfoza prin care a trecut Britney Spears continuă să uimească. Traseul ei, trecând prin eşecurile sentimentale, pierderea custodiei copiilor, căderea psihică suferită şi kilogramele în plus care i-au dinamitat încrederea, vedeta părea condamnată să nu se mai ridice după prăbuşirea suferită. Cu banii puşi sub administrarea tatălui ei şi atent monitorizată de un judecător, Britney ajunsese o umbră a fetei care cucerise lumea la începutul anilor 2000 cu hit-urile "Baby One More Time" şi "Oops!... I Did It Again".
Şi totuşi, când se părea că nimic n-o mai poate ajuta, Britney s-a pus, încet, încet, pe picioare.
Fitness-ul şi o dietă sănătoasă au dat rezultate şi sunt acum repere de bază în viaţa vedetei. Vedeta în vârstă de 37 de ani postează cu regularitate pe Instagram fotografii de la sală, în care se vede cât efort face, dar şi imagini în care apare îmbrăcată în ţinute ce îi pun în valoare silueta zveltă.
Schimbarea în bine a cântăreţei americane a atras interesul brandurilor mari din lumea modei. După ce a promovat mai multe colecţii de lenjerie, Britney Spears a anunţat, marţi, că a devenit imaginea brandului francez Kenzo. Ea a postat pe Instagram, unde are aproape 19 milioane de admiratori, câteva imagini splendide, în care frapează cu look-ul ei de adolescentă.
Într-una dintre fotografii, Britney este îmbrăcată cu o bluză verde fără talie şi are pe cap o şapcă din denim pe sub care şi-a lăsat să curgă pletele blonde, în timp ce poartă în spate un rucsac. În altă imagine, ea îşi pune în valoare sex-appeal-ul cu o ţinută ce include bikini din denim, jachetă scurtă, şapcă din acelaşi material şi cizme albastre înalte peste genunchi. Solista a pozat şi într-o ţinută cu motive florale în culori vii.
"Sunt foarte încântată să vă prezint noua mea campanie pentru colecţia Kenzo La Collection Memento No2", a scris artista lângă imaginile publicate, adăugând la final hashtag-ul #kenzolovesbritney.
Kenzo a plusat, la rândul său, cu câteva imagini din şedinţa foto postate pe Twitter, scrie Daily Mail.
Fanii foarte devotaţi ai cântăreţei americane au anticipat această colaborare cu renumitul brand după ce Kenzo a publicat un clip pe Instagram în care deşi nu se vedea chipul protagonistei, mulţi au recunoscut-o pe Britney. "'Sunteţi pregătiţi? Noua campanie @kenzo va fi anunţată aici, pe Instagram (...) #KENZO #CollectionMemento2", era mesajul publicat pe reţeaua de socializare. Admiratorii artistei au făcut imediat legătura, după ce ea a anunţat în noiembrie pe Twitter că lucrează la un proiect secret.