Extraordinară ideea acestei fotografii, cu un impact aproape garantat! Să o convingi pe Emma Thompson să pozeze goală cu soţul ei, ţinând în mâini nişte peşti morţi, nu-i deloc simplu. Şi totuşi, actriţa în vârstă de 56 de ani a pozat cu zâmbetul pe buze pentru campania FishLove.
"Te simţi puţin vinovat ţinând ditamai peştele mort în timp ce tu eşti viu, dar am făcut asta pentru a transmite un mesaj: dacă nu terminăm cu pescuitul excesiv şi cu poluarea oceanului, toate aceste creaturi frumoase sunt ameninţate", a declarat actriţa britanică. "Pescuitul la mare adâncime este nesustenabil, nu este necesar şi ar trebui oprit", a adăugat ea.
Alte vedete s-au alăturat campaniei - Mark Rylance, Dougray Scott şi Miriam Margolyes.
Campania îşi propune să înlăture presiunea de pe unele specii de peşte foarte populare, precum codul, încurajând consumul de peşte care se înmulţeşte mai uşor, precum şprotul, heringul şi macroul.
Prin imaginile provocatoare cu celebrităţi care pozează nud alături de peşţi morţi, Fishlove reuşeşte să atragă atenţia într-o manieră eficientă asupra practicilor distructive ale pescuitului oceanic, care împing spre dispariţie multe specii marine, scrie Daily Mail.
Anul trecut, imaginea cu Helena Bonham-Carter, care a pozat cu un un ton, a convis guvernul britanic să creeze cea mai mare reţea de zone marine protejate din lume, notează cotidianul citat.
Gillian Anderson, Judi Dench, Julie Christie şi Zoe Wanamaker au pozat şi ele, anul trecut, pentru aceeaşi campanie.
Foto: Hepta, Daily Mail
"Te simţi puţin vinovat ţinând ditamai peştele mort în timp ce tu eşti viu, dar am făcut asta pentru a transmite un mesaj: dacă nu terminăm cu pescuitul excesiv şi cu poluarea oceanului, toate aceste creaturi frumoase sunt ameninţate", a declarat actriţa britanică. "Pescuitul la mare adâncime este nesustenabil, nu este necesar şi ar trebui oprit", a adăugat ea.
Alte vedete s-au alăturat campaniei - Mark Rylance, Dougray Scott şi Miriam Margolyes.
Campania îşi propune să înlăture presiunea de pe unele specii de peşte foarte populare, precum codul, încurajând consumul de peşte care se înmulţeşte mai uşor, precum şprotul, heringul şi macroul.
Prin imaginile provocatoare cu celebrităţi care pozează nud alături de peşţi morţi, Fishlove reuşeşte să atragă atenţia într-o manieră eficientă asupra practicilor distructive ale pescuitului oceanic, care împing spre dispariţie multe specii marine, scrie Daily Mail.
Anul trecut, imaginea cu Helena Bonham-Carter, care a pozat cu un un ton, a convis guvernul britanic să creeze cea mai mare reţea de zone marine protejate din lume, notează cotidianul citat.
Gillian Anderson, Judi Dench, Julie Christie şi Zoe Wanamaker au pozat şi ele, anul trecut, pentru aceeaşi campanie.
Foto: Hepta, Daily Mail
Posteaza comentariu