Coperta care stârneşte râsul: Kylie Jenner, cea mai tânără miliardară „pe cont propriu“

Vedeta a declarat pentru Forbes că îşi doreşte ca fiica ei, Stormi, să moştenească imperiul pe care ea l-a creat


Kylie Jenner a creat imperiul de produse cosmetice după ce la vârsta de 15 ani a început să fie nemulţumită că avea buzele prea subţiri. La sugestia make-up artistului Joyce Bonelli, ea a început să-şi facă un contur mai pronunţat al buzelor, iar de la 16 ani a recurs la primele injecţii. În 2015, Kylie Jenner a recunoscut într-un episod al show-ului "Keeping Up With The Kardashians" că a recurs la implanturi: "Mi-am pus fillere temporare.

E o nesiguranţă a mea şi mi-am dorit să fac asta. Am vrut să explic asta, dar oamenii se grăbesc să te judece, aşa că am ascuns adevărul, dar n-am minţit", a spus ea.

Modelul a mai spus că e posibil să fi exagerat când a început să facă injecţii în buze: "Când le vezi prima oară, ai impresia că ar putea fi un pic mai mari într-o parte. M-am răzgândit şi am cerut să le mai măresc. Dar am mers prea departe. A fost foarte dureros", a mărturisit ea

La începutul săptămânii, Kylie a anunţat că a renunţat la fillere, iar admiratorii săi au felicitat-o, spunându-i că arată mai bine aşa.

Vedeta a dat lovitura pe piaţă cu linia Kylie Lip Kits, lansată în noiembrie 2015 la preţul de 29 de dolari, care s-a vândut rapid.
Această gamă a creat o tendinţă generală în industria cosmetică, generând un interes uriaş al clientelor pentru rujuri şi alte seruri cu substanţe active dedicate îngrijirii buzelor, notează Daily Mail. Succesul lansării a fost urmat de deschiderea magazinului The Kylie Shop şi de apariţia unor buticuri de tip pop-up în New York şi Los Angeles.
Cu 109 milioane de admiratori pe Instagram, Kylie se foloseşte de popularitatea sa uriaşă, ea declarând într-un interviu că nu investeşte în publicitate pentru brandurile sale.


Kylie Jenner a devenit şi cel mai popular designer din lume, potrivit unui studiu realizat de realizat de compania SEMrush pe baza căutărilor online. Ea s-a clasat pe primul loc, cu 9,14 milioane de căutări, surclasând celebra casă de modă Louis Vuitton, care a avut 6.12 milioane de căutări. Pe locurile următoare s-au aflat Tommy Hilfiger, Ralph Lauren şi Calvin Klein.


Foto: Hepta   

12 Iulie 2018
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Ralooka pe 13 Iul 2018, 13:11
    ceee sa zic

    ce va ofticati ca fata are de unde si e jmekera?.. ;) bv ei ca sa descurcat, chiar nu conteaza k are familia ei bani si d-astea.. ;) odata ce ai banutii in cont nu te mai intreaba nimeni, iti traiesti viata cum vrei si cum nici nu viseaza amarastenii.. ;) valabil inclusiv pt masculii alfa din politica, chiar daca fura.. ;) la finalul zilei tot ei se duc in Monaco si conduc bolizi de lux pe cand palmasii stau in strada si se smiorcaie.. ;)

    7
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod