Kylie Jenner își permite să cheltuiască sume enorme pentru o asemenea colecție. Vedeta americană de reality-show care a împlinit 21 de ani pe 10 august este deţinătoarea unei game de produse cosmetice şi are o avere estimată la 900 de milioane de dolari.
Potrivit unui articol publicat de Forbes, Kylie este pe cale să devină cea mai tânără miliardară "autorealizată", ceea ce a atras numeroase critici care susţin că succesul său s-ar datora de fapt mediului privilegiat din care provine. "La fel ca (sora ei vitregă) Kardashian West, ea s-a folosit bunurile sale pentru a câştiga atât faimă cât şi bani. Însă, în timp ce sora ei este mai bine cunoscută pentru prima, Jenner s-a dovedit a fi adepta celei din urmă", se arată în articolulul menționat.
"Autorealizat înseamnă să reuşeşti în viaţă neajutat", a scris cineva pe Twitter. Altcineva a notat că succesul pe cont propriu al vedetei este ca şi cum ai susţine că te pricepi să faci mâncare doar pentru că ai desfăcut o cutie cu supă şi ai încălzit-o. "Autorealizată? Pe bune? Este uşor să devii miliardar când părinţii tăi sunt milionari... Se numeşte avere transmisă de la o generaţie la alta şi nepotism", a precizat cineva. "Forbes ştie ce înseamnă autorealizat?", a comentat alt utilizator.
Cel mai tânăr dintre copiii cuplului Caitlin (fostă Bruce) şi Kris Jenner, Kylie a devenit în 2017 cea mai tânără persoană inclusă în topul celor mai bine plătite 100 de celebrităţi în ultimul an realizat de revista Forbes - Forbes Celebrity 100.
După ce averea ei va trece de pragul de un miliard de dolari, ea îl va depăşi în topul celor mai bogaţi tineri autorealizaţi pe co-fondatorul reţelei Facebook, Mark Zuckerberg.
În 2016, Kylie Jenner a lansat compania de cosmetice Kylie Cosmetics, care a cucerit piaţa cu produsele destinate clientelor dornice să-şi mărească buzele cu injecţii sau cu supra-contur.
Vedeta a dat lovitura pe piaţă cu linia Kylie Lip Kits, lansată în noiembrie 2015 la preţul de 29 de dolari, care s-a vândut rapid. Această gamă a creat o tendinţă generală în industria cosmetică, generând un interes uriaş al clientelor pentru rujuri şi alte seruri cu substanţe active dedicate îngrijirii buzelor, notează Daily Mail. Succesul lansării a fost urmat de deschiderea magazinului The Kylie Shop şi de apariţia unor buticuri de tip pop-up în New York şi Los Angeles.
Cu 109 milioane de admiratori pe Instagram, Kylie se foloseşte de popularitatea sa uriaşă, ea declarând într-un interviu că nu investeşte în publicitate pentru brandurile sale.
Kylie Jenner a devenit şi cel mai popular designer din lume, potrivit unui studiu realizat de realizat de compania SEMrush pe baza căutărilor online. Ea s-a clasat pe primul loc, cu 9,14 milioane de căutări, surclasând celebra casă de modă Louis Vuitton, care a avut 6.12 milioane de căutări. Pe locurile următoare s-au aflat Tommy Hilfiger, Ralph Lauren şi Calvin Klein.
Foto: Hepta
Posteaza comentariu