Cine este Elan Schwartzenberg?

Un om de afaceri care s-a nascut in Romania, dar liceul si armata le-a facut in Israel. Elan (Emilian in acte) provine dintr-o familie de medici, motiv pentru care a optat sa mearga la facultatea de stomatologie. Insa nu in Ierusalim sau in Tel Aviv, ci la Iasi.

Un om de afaceri care s-a nascut in Romania, dar liceul si armata le-a facut in Israel. Elan (Emilian in acte) provine dintr-o familie de medici, motiv pentru care a optat sa mearga la facultatea de stomatologie. Insa nu in Ierusalim sau in Tel Aviv, ci la Iasi.

A devenit doctor, dar nu a profesat niciodata, deoarece s-a dovedit a avea spirit de afacerist.

In 2004, dupa casatoria cu Mihaela Radulescu, presa a aflat ca Elan este cercetat pentru evaziune fiscala. "Evenimentul zilei" scria atunci ca purtatorul de cuvant al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie a confirmat ca Emilian (Elan) Schwartzenberg, este cercetat pentru acuzatia de neinregistrare in contabilitatea firmei Exclusiv Site Development a sumei de 1.341.808 dolari.

Aceeasi suma mai facuse obiectul unei plangeri penale in anul 2000, cand Schwartzenberg fusese acuzat de inselaciune, fals in inscrisuri sub semnatura privata si trafic de influenta de partenerii sai de afaceri din Marea Britanie.



Atunci, in 2000, nu aparuse insa nimic in presa din Romania, deoarece Elan nu era o figura publica pentru romani.

Divort cu usile inchise

In octombie 2008 Mihaela si Elan au divortat. A fost un proces cu usile inchise, un divort in care ambii s-au despartit cu promisiunea ca vor fi extrem de discreti si in continuare.Au trecut insa doar cateva saptamani si omul de afaceri a inceput sa o critice pe fosta sa sotie in presa, din cauza unor fotografii in care Mihaela si Ayan apareau calare pe un ATV.  

"E o dovada totala de imaturitate din partea fostei mele sotii, care habar n-are sa struneasca un asemenea vehicul. Eu o cunosc bine pe Mihaela si stiu ce poate in materie de sofat.
Am patru ATV-uri acasa si, dupa ce am vazut-o cum se descurca, pot afirma cu mana pe inima ca aptitudinile ei sunt submediocre"
, declarat Elan la vremea respectiva.

Acuzatii din ambele parti

S-a asternut apoi din nou tacerea, pana miercuri, cand presa a dezvaluit ca Mihaela si Ayan s-au mutat din casa de la Izvorani intr-un hotel din centrul Bucurestiului. Ulterior, vedeta Antenei 1 a trimis o scrisoare disperata presei. Ea a dezvaluit amenintarile formulate de fostul sot, Elan Schwartzenberg, la adresa ei si a copilului lor.

In aceeasi scrisoare, Mihaela a facut acuzatii grave privind afacerile lui Elan: "As vrea sa vorbesc la modul general despre milionarii care au transformat Romania in terenul lor de joaca, unde jocul lor preferat e Monopoly, dar nu prea am cum sa nu ma impiedic din cand in cand si de fostul sot.
Il veti regasi, bine ascuns, deci trebuie sa cautati bine, in toate campaniile electorale, cand de-o parte, cand de cealalta, il veti regasi in off-shore-uri indepartate, in terenuri dintre cele mai disputate si chiar drept puschculita pentru banii unor grei politicieni din tara asta fara stapan."

"Milionarul plateste cu bani multi pe oricine, are scoala asta pentru ca a castigat in Romania cateva procese in care era inculpat, numai prin abilitati deosebite in a incalca legile Romaniei."


Mai multe despre afacerile lui Elan Schwartzenberg, intr-un interviu pus la dispozitie de emisiunea Capital TV.



13 Martie 2009
 

Comentarii (41)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • cati pe 20 Iul 2012, 17:35
    Nu-mi place Mihaela

    O parvenita, invidioasa, semidocta - cu pretentii de scriitoare. A iubit-o omul acesta, s-a foflosit de banii lui... Adio cucoana! Sa te vedem de ce vei fi in stare de acum inainte!

    0
    1

  • gelu pe 30 Apr 2011, 19:50
    recomandare

    Domnule Elan! !un fost simpatizant al postului realitatea tv.Avem o mare rugaminte nu mai aceptati realizatori de emisiuni cum ar fi :Doamna stanciulescu cea mai oribila ,urata ,vehementa,nu lasa invitatii sa vorbeasca,plina de sine ,produce scarba ,ne piere pofta de mancare ,si laura chiriac ,sa nu-i mai aduceti inapoi pe oana si ursu ,care au fost janici ,iar d.cretulescu ,care se comporta ca o mahalagioaica ,dat-io afara , ca va pierdeti si putinii telespectatori care ii mai aveti.Va urez mult succes, si sa fiti impartiali

    2
    1

  • misu pe 19 Aug 2010, 19:43
    jidan

    jidanul tot jidan ramane mihaela e o curva, adica a ochit numai barbati cu bani si atat nu cred ca nici unul nu inspira mila sunt 2 cretini care au dat viata unei fiinte si care nu stiu sa creeze un CAMIN datorita frustrarilor sexuale pe care le au ambii

    3
    7

  • pop ioana pe 4 Iul 2010, 21:00
    APRECIERE SI INDEMN

    nu te stiu demult dar ca si antevorbitorii mei te admir,cum putem ajuta tara asta sa-si revina,sa vedem oamenii zambind ceea ce nu mai vedem,studenti fericiti de ani si vacantele lor,nu in stres ca nu mai au parintii bani ptr ei,ca nu stiu unde sa mearga dupa anii de scoala,ca nu trebuie sa fi amanta cuiva ca sa-ti fie apreciata valoarea si sa ai un loc al tau binemertat,sa nu mai auzim ca oamenii se umilesc ptr o bucata de paine,ca nu mai stiu sa iubeasca frumosul,ca nu mai au liniste in somn,cine,cine oare si cand v-a fi altfel?tu esti fericit?eu nu,ma prefac in lumea ce ma inconjoara ca sa nu ma judece,ea lumea fare facultati,fara scrupule poti ajuta oameni necajiti crezi in DUMNEZEU?BUCURA-TE CA OAMENI CA MINE TE APRECIAZA SI ASTEAPTA CEVA DE LA TINE NU STIU,POATE IESI MAI DES IN FATA PENTRU CEI CE TE IUBESC CREZI CA O SA FIU INTELEASA GRESIT CA AM FOST SINCERA?AI SI TU COPIL SI NU-TI DORESC SA TRAIESTI MOMENTE IN VIATA CA ALE ALTORA IN PRIVIREA TA E MULT CURAJ BRAVO TIE

    0
    2

  • tuca liliana pe 1 Iul 2010, 00:43
    sresul ucide

    te admir,esti foarte ocupat dar cum rezisti cu stresul?poti sa-mi spui diferenta dintre oamenii cu bani si cei saraci ,care sunt mai stresati?cred ca totusi saraci care sunt fara nici o speranta....tu poti invinge,esti destept,ai bani,te hranesti,dar ei ,noi,majoritatea?ma bucur ca esti aproape de realitatea din Romania,ca te implici,dar ne mai revenim .de ce?intrebarea fundamentala a omului...te respect

    1
    2

  • Flory pe 7 Mar 2010, 00:50
    propunere

    Daca tot sustine ca el ar putea sa o ia de la 0 in periada criza si tot ar face bani, ii propun sa ajute un baiat care are gradul de handicap grav, dar este foarte destept, sa ajunga sa faca afaceri cu ce are baiatul ca are si el ceva, dar numai cu ce are acest baiat, sau sa il invete ce sa faca, ca din ce are sa reauseasca sa duca un trai decent fara griji.

    1
    1

  • NELA C. pe 3 Apr 2009, 22:13
    Treziti-va daca aveti resurse interioare!

    ,,Doamnelor", ce le stiti voi pe toate! Cum ii mai comparati pe altii cu voi de parca ati fi model de urmat . (cata modestie!). Cum mai ,,incurcati borcanele'' ! Habar nu aveti cine sunteti, care va sunt nevoile? Va ridicati singure statui ca sunteti mame exemplare. Va dau o veste proasta: O mama buna este o mama care este fericita, care isi implineste propriile nevoi, nu una frustrata, incarcata negativ, care isi alimenteaza nevoia de dragoste din relatia cu copilul, sufocandu-l. Veti vedea in timp ce mame bune sunteti. Am citit adevarate telenovele pe tema copilului si imi dau seama de ce atatia copii au probleme emotionale. Fericiti cei saraci cu duhul! Nici macar nu aveti constiinta nestiintei. Aberatii peste aberatii... care mai de care e mai ,,desteapta" si mai agresiva. Felicitari celor frumoase in interior. Sigur sunteti niste femei fericite. Cand esti fericit esti bun, sau poate invers... Unele se mai domolesc dupa un comentariu mai profund. Altele insa nu au receptivitate, nu inteleg... Oamenii sunt unici! Circumstantele vietii sunt unice. Nu exista retete si sfaturile sunt de prisos. Degeaba ,,iti dau haina mea tie, daca nu ai dimensiunile mele." Viata sufleteasca e complicata. Nu te cunosti pe tine bine si ai pretentia ca il cunosti pe celalalt, ba ii mai dai si retete de viata, il inveti tu ce e bine de parca ai stii ce e bine pentru el. Binele e relativ ca si raul. Nu am timp sa raspund tuturor aberatiilor care s-au spus, dar ma minunez. Ce fel de educatie da o mama agresiva copilului ei? E un ,,model" de agresivitate si ne mai miram de ce profesorii nu se mai inteleg cu elevii. Copiii sunt foarte receptivi la starea sufleteasca a mamei si imprumuta prin ea un model ce ii va servi si-l va calauzi in viata mai tarziu. Copiii crescuti in familii cu probleme sunt marcati pe viata. Asa faceti si cu copiii vostri; stiti voi ce e bine pentru ei, incat ajung de nu stiu cine sunt, intr-o totala confuzie asupra propriilor nevoi, dorinte, nelinistiti sau depresivi, cu tulburari comportamentale ,,emo'', sinucigasi... Iata rodul ,,familiei" onorabile si fericite! Li se spanzura copilul si dau din umeri. A fost un copil ,,model", adica dresat , n-a iesit din cuvantul lor...Mi-e teama cand aud ca un copil e model. I-au siluit personalitatea asa cum ,,e bine", cum ,,trebuie" sa le semene parintilor sau sa le satisfaca niscaiva orgolii ranite de propriile neputinte.

    1
    2

  • Ana Karenina pe 20 Mar 2009, 17:58
    Atitudinea mea, la solicitarea publica a "femeii nedreptatite"

    anca si adina, nu arunca nimeni cu pietre, toti gresim, adevarat, dar una e sa ai puterea si responsabilitatea sa iti recunosti greselile si alta e sa tii coada sus si cand nu mai merge sa ceri ajutorul opiniei publice. -------------------------------------------------------------------- Pe mine una chiar nu ma intereseaza cum isi gestioneaza aceasta creatura viata si nici cum isi creste sau isi educa copilul. Legal este la ora actuala responsabilitatea ei si cum isi asterne asa va dormi. Problema care pe mine una ma deranjeaza este alta: nerusinarea de care da dovada strigand public, deja de atatea zile, sa luam atitudine si s-o sustinem. Si asta o face in mod teatral, folosind cuvinte ce nu au ce cauta in gura ei...si negand tot ce altadata afirma cu atata tarie. ea, femeia-leu, puternica, frumoasa, desteapta, cuminte si devreme acasa, care toata viata s-a tot autolaudat (de, e si asta o tactica:), asa, cu modestia care o caracterizeaza...nu mai departe de anul trecut nu mai aveai loc de cat se umfla in pene cu familia ei model, a se citi cu sotul minunat pe care isi dorea din tot sufletul sa-l mai faca odata tata si pe care a ajuns acum sa-l improaste cu noroi. ea, neanfricata, imaculata, cere acum ajutorul opiniei publice? dintr-o data ii este frica? de cine, daca nu a gresit cu nimic? haida-de...asta e chiar culmea, sa vina altii sa-i stranga sistarul varsat. doamne cat tupeu nesimtit au unii..oricine altcineva este de vina, numai ei nu. asa se creste un copil, mai ales intr-o perioada in care trece prin trauma divortului parintilor? fara sa ai macar o minimna decenta de a lasa sa treaca o perioada pana la o noua aventura? halal mama pentru pui. din pacate prea putini au observat inconsecventa patologica a faptelor si afirmatiilor ei publice (vezi seria scrisorilor deschise din ciclul "rufele murdare se spala in public- barbatul meu este un porc cu care m-am complacut sa traiesc in mocirla, atata vreme cat m-a sustinut financiar" si "femeia ninja/sau slaba?? care a retinut sa nu fuga 2 barbati cu un cap mai inalti decat biata femeie/dintre care totusi unul a vrut s-o omoare (probabil inainte de a vrea sa fuga de frica ei). norocul insa i-a suras cand deodata a prins puteri ca in poveste si mai ales cand a aparut si barbatul ei "de acum" (praslea cel voinic) care a fost singurul pe umarul caruia s-a putut sprijini in fata lumii neanduratoare cu fostele sotii de milionari. aviz scenaristilor care s-ar putea inspira din peripetiile divei nedreptatite. deja nu cred ca se mai poate pune problema lipsei rusinii care ii lipseste cu desavarsire. poate se gaseste un om bun, de profesie, care, avand in vedere criza financiara prin care trece "femeia romanca", gratuit si doar de dragul stiintei s-o ajute sa isi rezolve aceste vadite neajunsuri psihice, ce tind sa se cronicizeze. doamnelor si domnisoarelor care doriti sa mai promovam anumite valori morale- pana la urma nu ramane altceva nimic in urma nostra din aceasta viata efemera- luati aminte : asa nu! este drept ca viata-i scurta si unii aleg o existenta calma si decenta iar altii una tumultoasa dand cu tupeu din coate, tarandu-se prin orice mocirla pentru a fi bagati in seama, altfel avand prea putine sanse ca mediocritatea sa le fie bagata in seama.

    0
    1

  • ella pe 18 Mar 2009, 11:19
    Cine este Elan...

    Cel mai de bun simt comentariu pe care l-am citit pe acest site si pe toate care au publicat "scandalul Mihaela" este al Rebeccai. Mi-am zis : iata in sfarsit o persoana de bun simt care stie sa puna problema. Cu vorbe frumoase. Nu cu injuraturi sau cu vulgartati. Lucrul asta l-am spus si eu intr-un comentariu la unul dintre aricolele de pe site. Mihaela Radulescu va trebui sa se calmeze un pic, sa-si analizeze cu foarte mare obiectivitate atitudinea si sa-si stabileasca prioritatile. Ca un sfat : sa nu uite de Ayan in toate astea. Dupa cum se poarta a cam uitat ca are un copil. Degeaba sariti toate Evele isterizate de acest subiect, aici avem dreptate toti cei care spunem : Mihaela Rdulescu, nu uita de Ayan. Sunt taume sufletesti care te marcheaza pe viata. Si nu poti sti niciodata tu cum si cat rezista copilul tau la ele. In dorinta ta de a fi cea mai tare din parcare, cu orgoliul tau atat de mare cu infatuarea cu care te crezi chiar buricul pamantului nu vei face decat sa traumatizezi copilul. Noi suntem maturi, stim ce e viata, ne-am confruntat cu necazuri, cu greutati. El insa are nevoie de tine ca de o mama responsabila, iubitoare si protectoare. Daca tu-ti protejezi relatia cu Dani, banii, faima , etc, si lasi copilul cu sufletul purtat de furtuna scandalurilor in care-l tot implici, atunci acest copil este de plans cu o mama ca tine. Daca nu stiai :primul si primul lucru pe care-l face o mama este sa-si ocroteasca copilul. Sa-l introduca in viata asta cu "lingurita" Tu calci cu bocancii murdari de noroi in viata copilului tau. Nu e de ajuns sa-i cumperi haine si sa-l hranesti bine. El are nevoi si de hrana sufleteasca. Asta face parte din educatia pe care trebuie sa i-o dai. Degeaba-i dai caviar pe paine daca hrana sufleteasca nu are. Dragoste si ocrotire. Daca orgoliul tau si interesele tale primeaza atunci esti o nefericita si o sa ajungi sa fii judecata de propriul tau copil foarte aspru. O mama ca tine am avut si eu. Egoista si numai pentru ea. Copilaria si adolescenta mea au fost cumplite. Ma infior de fiecare data cand vad un copil de 5 ani (cat aveam si eu pe-atunci cand "a-nebunit" mama si s-a hotarat ca viata e doar a ei si trebuie sa si-o traiasca asa cum vrea) expus la "debusolada". Si am mai auzit o mare prostie "un sfat" de mare jena care i se dadea Mihaelei. Copilul creste oricum, vezi-ti tu de viata ta! Numai cine n-a trait lucrul asta nu stie. Ce-i in sufletul unui copil de cativa anisori a carui mama isi vede de viata ei. Acum parca le vad pe Evele astea isterizate ca se reped sa ma injure cat mai tare, cat mai vocal, cat mai agramat!

    2
    1

  • simona ionascu pe 17 Mar 2009, 22:46
    acelasi subiect

    fiti profesionisti sa lasati toate mesajele in starea lor naturala. NU MAI CENZURATI!!!!!!!!!!!!!!

    1
    1

  • simona ionascu pe 17 Mar 2009, 22:44
    despre mihaela

    ieri 16.03.2009 am postat un comentariu, iar astazi 17.03.2009 nu mai este. de ce?????????????? va este rusine sa spunem lucrurilor pe nume? acesta era comentariul meu : mihaela o mare curva si ............. proasta pe deasupra

    2
    2

  • adina pe 17 Mar 2009, 20:20
    mihaela

    as vrea doar sa i reamintesc celei care se semneaza "aniblondy" ca Mihaela Radulescu avea deja o cariera cand s a casatorit cu Elan Scwartzenberg. Repet,fara sa fiu de acord cu tot ce face,admir pe cea care a venit in Bucuresti in jeansi si in tricou si s a luptat sa fie unde este acum.Femeia asta proasta si destrabalata cum o caracterizati voi, o fi trecut prin patul multor barbati sau mai degraba invers,dar mai ganditi va si cine sunt acei barbati si o sa vedeti ca daca era asa cum spuneti voi nici macar nu s ar fi uitat la ea. Imi place Mihaela,e si ea om si greseste,dar nu o sa dau cu pietre n ea acum doar ca sa nu se uite "turma " urat la mine. O seara bune va doresc.

    3
    0

  • ioana pe 17 Mar 2009, 20:03
    FELICITARI

    Felicitari Anca!Bravo!

    1
    1

  • anca pe 17 Mar 2009, 10:40
    bravo adina

    subscriu adinei . Eu nu sunt fana Mihaela dar dincolo de ea vad femeia si mama Mihaela . Sunteti rele . Cine sunteti voi sa condamnati astfel viata unei femei? Fiecare dintre noi are dreptul sa incerce......chiar daca se incheie prost. Orice mama are obligatia sa lupte pentru copilul ei. Care dintre voi ati fi de acord sa lasati copilul in custodia tatalui si sa-l stiti luat de langa voi numai pentru ca tatal sa-si satisface un moft. Ca doar el..... nu va avea nici timp si nici chef de copil. Si atunci o mama nu lupta cu toate mijlocele ce-i sunt la indemana? si Mihaela are mijloace prin care sa lupte pentru ca si le-a creat. Cum? asta chiar nu conteaza. ca s-a complacut, ca 10 ani a trait cu milionarul, ca a devenit persoana publica prin cai mai putin ortodoxe etc......sunt de domeniul trecutului. ACUM este alta situatie iar contextul cere masuri corespunzatoare. Decat sa fiti rele mai bine ignorati subiectul si treceti mai departe peste el .suntem femei si ar fi bine sa fim mai solidare (luati exemplul barbatilor). PS Cea fara de pacat sa arunce prima cu piatra.

    2
    0

  • virtutea pe 17 Mar 2009, 08:57
    amndoi nu merita copilul

    tatal milionarului a parasit si el un copil azio femee in toata firea care nu vrea sa-l vada nici pe el nici pe fratzii din a doua casatorie asa ca marul nu cade departe de pom.Cat despre Mihaela tzine la al treilea sotz si la amantul numarul.................

    0
    3

  • mirela rotaru pe 17 Mar 2009, 08:42
    eterna...........raduleasca

    Pentru mine ,sincer,Raduleasca e o mare ...................,si lipsa de bun simt pe care o caracterizeaza. O mai si afiseaza public.Deja devine o fobie pt deja vesnicul ei subiect ...viata ei personala.Nu exista editie de "DUMINICA IN FAMILIE " fara sa nu-si faca reclama....proasta.iar domnul Otil.............un ..........copil inocent............parerea mea pe care-l v-a hali madam.ai grija la moral d-nul otil (dupa).

    2
    2

  • fir fir pe 17 Mar 2009, 02:05
    tot Mihaela

    Acesta persoana a trecut prin patul multor barbati,si nu s-a sfiit sa o spuna ,sau sa faca aluzii fine cit este ea de grozava in ,,acest domeniu'' cit de frumoasa si desteapa este.De cuvintul modestie nu cred ca a auzit.Acum apare peste tot demonstrind ca nu este asa desteapta si ca toate celelalte calitati pe care le are nu au fost de ajuns sa tina un milionar linga ea.Daca nu se dezmeticeste la timp cine stie ce se mai intimpla.....

    1
    2

  • rebecca pe 16 Mar 2009, 10:30
    MAMA SAU IUBITA ?

    Am citit comentariul Manuelei si are dreptate. Sigur ca orice femeie este tentata sa-i dea dreptate Mihaelei cand aude/vede/citeste tot ceea ce vrea ea sa se vada si sa se auda, DAR doamnelor si domnisoarelor ce fel de mama pune mai presus de linistea copilului ei aventurile amoroase ? Cate dintre noi ne-am permis sa dam frau liber nemultumirior conjugale si sa ne aruncam in patul primului barbat care ne trata mai frumos dacat partenerul nostru "legal" , atunci cand in camera de-alaturi , dormea visand frumos ingerasul nostru ? Cate dintre noi am pus mai presusu de binele copilului , binele nostru , fie ca acesta se numeste dragoste, libertate, independenta, cariera, sau cum vreti voi ? De cate ori n-ati venit seara tarziu acasa , dupa o zi de munca extenuanta ,cu sufletul sfasiat si acel sentiment de culpabilitate ca n-ati apucat sa-i spuneti "noapte buna " puiului vostru ? Imaginati-va acum ce sentiment ati fi incercat venind din patul amantului ! Cum sa-l mai privesti in ochisorii lui limpezi , cum sa-l mai saruti pe frunte ?! Nimeni nu are dreptul de a judeca o alta persoana, veti spune, si aveti dreptate. De aceea niciuna dintre noi - acele femei invizibile - n-am facut-o pana acum, cand ni se cere parerea. Mihaela este una dintre numeroasele femei pentru care copilul nu inseamna TOTUL in viata, ci doar un accesoriu pe care-l foloseste atunci cand "da bine" . Sigur ca ar fii minunat sa avem o viata pentru noi, o viata pentru copii si o alta pentru cariera, dar din pacate nu ne-a fost data decat una singura si pe acesta trebuie s-o traim decent si s-o impartim just intre toate prioritatile noastre. Deci, draga Mihaela, redefineste-ti prioritatile !

    1
    2

  • luminita pe 16 Mar 2009, 09:51
    jos prostituata de mihaela radulescu

    bravo manuela . sunt de acord cu tine asta e adevarul gol golut

    2
    2

  • LUCIA pe 15 Mar 2009, 18:16
    MANUELA

    Manuela are dreptate, nu are nimeni dreptul sa ia o pozitie in numele unui grup, mai ales ca nu se cunoaste opininia acelor membri. Dupa cum se vede din comentarii, cele mai multe sunt anti-Mihaela si nu pentru ca ar dori cineva sa ajunga in patul lui Elan cun insinua o eva fara prea multe argumente pentru a fi convingatoare. Divortul Mihaelei nu a fost o surpriza, Nu este o persoana usor de suportat, vorbeste ingrozitor de mult si are o impresie prea buna despre sine pentru a putea aprecia calitatile altor persoane. Cred ca si Maricica are dreptate, sa nu uitam ca relatia cu Dani ea a dat-o publicitatii, in timp ce el nu a recunoscut un timp, dar sub presiunea ei "s-a lasat pe brazda " bietul baiat. In concluzie "cine seaman vant, culege furtuna".

    2
    2

  • adina pe 15 Mar 2009, 17:48
    mihaela

    a venit si clipa cand toate frustratele si invidioasele pot sa o faca "praf" pe mihaela.ma intreb insa la ce va ajuta pentru ca oricat ati da in ea cand av veti uita in oglinda tot grase si urate veti fi,cel pe care il aveti alaturi tot se va intoarece cu spatele cand veti intra seara in pat etc(ajutati ma voi cu enumerarea frustrarilor). o femeie implinita,multumita si sigura pe ea nu ar vorbi asa chiar daca nu ar fi total de acord cu ce face ea acum. dar e greu sa suporti ca o femeie de apropae 40 de ani arata asa,castiga atat si mai are si tupeul sa vrea sa fie fericita. sa fiti iubite,ca poate va mai calmati :)

    2
    1

  • cryss pe 15 Mar 2009, 15:44
    Dumnezeu nu doarme

    mai tineti minte ce zicea "stimabila si respectabila doamna Radulescu" cu ceva timp in urma despre vesnica ei rivala, Andreea Marin Banica. Ca vezi doamne casnicia acesteia cu Banica nu va dura nici doi ani, ca ala este .......si multe alte prevestiri sinistre.Este o vorba romanesca "Cine sapa groapa altuia cade el in ea".Oare nu asa s-a intamplat si in cazul Raduleascai.

    2
    2

  • o eva pe 15 Mar 2009, 15:36
    despre "doamna" M.R.

    aceasta "doamna" nu a fost capabila sa tina 3 casnicii si le-a facut pe toate praf.Oare si ceilalti doi fosti soti ai sai aveau probleme tot cu alcoolul si cu orgiile sexuale de nu a stat cu ei????Apoi a inceput 3 facultati si nu a terminat nici una.Are femeia asta ceva cu nr.3.Este nr. ei fatidic????? Poate reuseste cu nr. 4 , 5 , 6 .......... Pana la 70 de ani poate face si ea ceva concret, ca pana acum viata ei a fost facuta din rateuri.

    1
    2

  • july pe 15 Mar 2009, 15:00
    pt elan

    oare chiar nu si-a dat seama acest domn ca Mihaela nu l-a iubit nici o clipa?l-a folosit...ea nu e omul care sa se multumeasca doar cu un barbat scolit si cu bani,vrea mai mult...chiar nu va dati seama ca se foloseste de oameni?de noi toti,o privim la televizor,citim prin presa ce i se-ntampla,o compatimim sau o injuram si ea se alege cu faima si bani.Hai inapoi la treburile noastre,e criza mondiala de care nici Mihaela si nici Elan nu au habar.Va doresc numai bine dragi romani

    2
    2

  • elena pe 15 Mar 2009, 14:33
    toleranta

    Cine sintem?????????????//////Oare cineva e perfect.......NU....Nimeni Toti gresin si la fel siei.Rufele murdare se spala in familie nu in public....Pacat ca noi cei simpli ne steptam cu totul la altceva...Dar da mintea de pe urma macar.............................Urit FOARTE URIT

    3
    0

  • maricica pe 15 Mar 2009, 06:20
    elan

    Nu se putea sa mearga la infinit cu prostia mihaelei. E evreu si astia sunt familisti convinsi. E doar vina ei. Ea la cerut de sot, nu elpe ea. S-a purtat excat cum ii face acumlui Dani. I-l curteaza si-i sta in cap pana gaseste alt fraier.

    1
    2

  • arian pe 15 Mar 2009, 02:25
    Radulescu / versus ELAN

    Oare a uitat Doamna Mihaela Radulescu cand a invitat la Izvorani. in lipsa sotului reporterii dela Libertatea in primele luni de sarcina pentru a fotografia interiorul casei.... fara comentarii...atunci au fost buni....acum in 2009 sunt foarte rai...etc. Rusine Mihaela ai fost prima care a cedat imulsurilor, pardon tentatiei de a avea o aventura. Ai tradat Religia..... "Evreul" nu iarta si plateste... Bravo lui. sa-l ia cu el pe AYAN Tu esti o mama denaturata.....faptele tale vor fi exemplul pt mai tirziu a lui AYAN Si ar mai fi multe de spus... Oare ce spune mama lui Mihaela.... Ce o fi in sufletul ei. Numai mama sa nu fii.

    1
    2

  • manuela pe 15 Mar 2009, 01:54
    cine sunt eu?

    numele meu este manuela muresan... sincer si siunt gata sa raspund pentru ceea ce am scris aici...

    2
    1

  • ileana pe 14 Mar 2009, 23:10
    DA!

    Manuela, ai dreptate! Sustin cele scrise de tine! Mai adaug ca a stat langa omul asta 10 ani!!! in care a pozat in familia perfecta si-a dat lectii altora ( "a scuipat in cap, de sus), Un om cu care ai impartit 10 ani din viata si mai ai si-un copil ( OBTINUT PRIN FIV) chiar nu merita sa fie tarat in rahat. N-as fi avut rabdare sa scriu de ea, cat tine.

    1
    2

  • elena pe 14 Mar 2009, 22:07
    dispari

    MANUELO, IA MAI DU-TE TU SI DA O RAITA PRIN PATUL LUI ELAN! CE ZICI? SAU ESTI UN MANUEL????

    2
    1

  • - pe 14 Mar 2009, 21:55
    tipic

    Esti unul din acei oameni care CRED ca banii pot cumpara tot :)

    1
    1

  • titusnerina pe 14 Mar 2009, 20:10
    tupeu si parasutism...

    mihaela a fost mereu si va ramana o mare tupeista, vorbesc din prisma uneia care o cunoaste ca om, din liceu...

    1
    2

  • MIHAELA pe 14 Mar 2009, 19:59
    cine este Elan Schwartzenberg

    CINE ESTI TU "MANUELA"?????

    2
    0

  • claudiu pe 14 Mar 2009, 17:32
    deranjari ulterioare

    nu discutam dreptul mihaelei de a trai cum vrea si cu cine vrea si nici faptul ca e MAMA , insa as vrea tare mult sa stiu de ce timp de 10 ani cat a fost cu elan parea ca nu o deranjeaza ,, origiile '' sexuale si financiare facute de el draga mihaela ai vrut bicicleta ? acum pedaleaza !

    1
    2

  • manuela pe 14 Mar 2009, 11:56
    sotul MONSTRU ... sotia? "MONSTRA" de tupeu si prostie

    voi relua commentul meu scris referitor la Scrisoarea Mihaelei Radulescu... astfel incat unele lucruri poate nu au legatura cu subiectul Elan. Legat de acest domn, tot ce pot sa spun e ca a fost nesperat de discret ... doamnelor mai usor cu acuzatiile, ganditi intai ... iata ce-am scris: "PROTEST" V ROG DIN SUFLET SA-L CITITI SI SA AVETI SI REACTIE, ORICARE AR FI EA Acest mail este pentru Comunitatea Eva... pornesc de la convingerea ca aceasta este formata din femei instruite, cu o viata echilibrata si decenta, care au stiut sa atinga un standard de viata mediu sau peste prin eforturi proprii, mai exact invatand la vremea invatatului, muncind apoi cu ambitie si responsabilitate. Unele dintre aceste eve, probabil mai toate s-au casatorit o data de doua ori, din dragoste, au un copil, doi si sunt devotate familiei. Nu au timp de amantlacuri jenante chiar daca le-ar afla numai colegii de serviciu, nu o tara intreaga. Poate unele dintre aceste femei au avut sau au o escapada sentimentala, ca doar nu se face gaura in cer, dar cu discretie si cu sentimentul vinovatiei de cele mai multe ori cand dau cu ochii de familie. Si NOI Comunitatea Eva luam acum atitudine si sprijinim ce??? Pardon "pe cine"??? - dar ma refeream la cauza! O "diva", de fapt DIVA ... care daca o scututir putini de ifose, tupeu si makeupuri, e o femeie fara nici un merit, cu ce sa incep? Cu scoala? N-are! Facem acum o facultate pt ca banii n-au miros si cumpara cea mai dichisita aparatura pt filmari, ca sa aratam ce regizor ne facem noi cand 'om fi mari.... O compara cineva pe Mihaela cu Beatrice Rancea????? daca tot m-am pus pe paralele iata si una egala, ca tot zice ca a fost gimnasta (sau a aspirat) A scris o carte.... Si Nikita a scris, fata aia cu inima de barbat si creier de gaina... Felicitari, nici una din ele nu poate fi citita. Ce-a mai facut> Emisiuni de cultura acum cativa ani cand invita personalitati pe care-i citea inainte de emisie, exact cat sa se trezeasca vorbind si sa isi dovedeasca spoiala de cultura... pana nu a mai venit nimeni... S-a intors la "Duminica in Familie" desi ea a mancat pe paine trei pana-n 40 de ani... Ce a mai facut? Ah da, e foarte verde ... mai ales ca Bucurenci e frumusel foc, stim mai multe unii dintre noi, sau pt ca se dadea cu elicopterul precum rambo +1... Sa ating punctul RELIGIE? pai femeia asta nici dumnezeu nu are! si-a vandut credinta pentru un pumn de arginti (vorba vine, ca ieftina nu e)... Mama? Pai e mama muierea care-si baga in fata copilul de 5 ani pentru a-l stoarce de bani pe sot? Cum adica intreaba tancul"mami, mami, de ce muta tati banii dintr-un cont in altul?"Copilul asta va fi un finantist de geniu... Scrisoare ei m-a adormit mai repede decat laptele cald care-l beau seara inainte de culcare... pe langa faptul ca n-am inteles decat ca le plange de mila nefericitilor copii de miliardari stand cu odrasla in brate la usa tribunalui ... si ca si-a cautat cuvintele in toate cartile care i-au incaput in valiza la plecarea din Izvorani... si ca e disperata... ma intreb, unde este buna ei prietena Alice Nastase si multi altii ACUM!!! de ce o lasa sa se compromita definitiv si eventual "sa-si rupa si gatul" iremedial in lumea show bizzului??? Si acum, pentru cele care ati avut rabdarea sa cititi si scrisoarea ei si protestul meu, e drept eu stau cu laptopul in brate, copilul meu doarme cu tatal lui inca... - cam de ce ii plangem de mila acestei parvenite si s-o spunem pe aia dreapta "diva curtezana"? - cand am luat atitudine, ca pe mine nu m-a intrebat nimeni - cine vorbeste in numele meu? - Acum intrebare, cum pot sa ies din Combinatia Eva? Mi-ati stricat weekendul cu suportul vostru prostesc, nu aveti ce face duduitelor (ziariste cica) de la Eva? Va dau eu sugestii, asa la moment: - de ora pamntului ati auzit? daaa cand/ si ce faceti? - despre organizatia Parada, un ex. ati auzit? - despre anonimele batute si aruncate in strada, nu in hoteluri de lux ati auzit? NUUUU??? Pai cercetati, invatati si munciti ... pentru scopuri nobile, care sa va indese bani in buzunar si bucurie in suflet. Cu bine, Manuela PS NU lasati evelor pe nimeni sa gandeasca si sa vorbeasca in numele vostru ...

    1
    3

  • aniblondy pe 14 Mar 2009, 11:37
    Elan...a taiat elanul Mihaelei

    Elan nu prea a fost el mediatizat decat acum, de cand e aratat cu degetul ca fiind sotul rau si miliardar etc. O fi mafiot, o fi facut evaziune fiscala, macar de el stim, ca sunt sute care fac miscari de astea si habar nu avem, macar el a fost scos pe tapet. Pana la urma omul a facut niste bani, cum i-o fi facut, e mafiot, ce o fi, treaba lui. Insa pe Mihaela nu a fortat-o nimeni sa il ia de barbat si sa se bucure de avantajele bugetelor lui, sa fim seriosi, Mihaela era foarte in top cat a fost cu el, acum.....mai apare in circumstante dubioase. Mihaela e o femeie desteapta si frumoasa, insa se crede unica si singura din aceasta categorie si dupa ce a profitat de casatoria cu Elan, face acum spume, nu stiu de ce vrea musai sa faca rau. Pana la divortul ei, chiar aveam o parere buna despre ea, o apreciam ca este si mama si sotie si ca are si o cariera foarte buna, ca scrie bine, ca se mentine intr-o forma fizica excelenta, era o persoana de la care aveai ce sa iei ca si model...dupa asta, si-a dat singura cu stangul in dreptul si se ambitioneaza sa lupte intr-un razboi urat si murdar.

    2
    2

  • Ana pe 14 Mar 2009, 11:36
    Aveti puterea discernamantului!!!

    O femeie care e iubita, indiferent de starea financiara, chiar si de un barbat sarac, va fi intotdeauna prepoderent fericita, cu exceptia cazului in care ea nu urmareste decat sa obtina avere, si provine dinr-o stare de saracie lucie. Insa acesta nu e cu siguranta si cazul Mihaelei Radulescu care, sa o spunem drept, nu moare de foame sau nici macar pe departe, ba mai ales ca are si un copil, motiv intemeiat sa incerce in repetate randuri sa reinnoiasca relatia, pentru a asigura un camin fericit puiului ei. Ei, deci excluzand motivul financiar pe care l-am explicat, devine evident ca viata in doi a Mihaelei si a lui Elan a devenit in ultimul timp imposibila... explicatia? Evident, lipsa de atentie, grija, ocrotire, iubire a tatalui care e mai tot timpul in cautare de noi afaceri sau de salvarea celor existente. Evident ca avand o avere considerabila, i se face frica sa nu o piarda prin procesul de partaj, adica (omeneste vorbind) sa asigure viitorul mamei si al copilului cu care a trait 10 ani de zile. Asa se petrece cu toti oamenii avizi de bani, vor sa aiba din ce in ce mai mult si nu se mai satura, pana cand devin niste monstri in materie de relatii umane. De unde sa mai aiba timp si de copil? De parca ar fi numai copilul Mihaelei, nu si al lui... Costumul sau fin, ranjetul plin de siguranta din coltul gurii, aspectul sau de om umblat prin restaurantele si cazinourile cele mai scumpe, relatiile sale sus puse nu garanteaza nicidecum calitatea sa ca OM, tata, si iubit sot. Nu va lasati inselati de aspectul sau exterior. Orice om misel, mojic, daca il imbracati in haine scumpe si ii oferiti un stil de viata foarte bun 10 ani de zile se va schimba intr-un mod inimaginabil (doar la exterior). Nu degeaba: Lupul isi schimba parul, dar naravul ba!!! Cei care au destula inteligenta si mai ales bun simt, vor recunoaste adevarul, ceilalti doar se vor impiedica de el si vor merge mai departe in prostia lor. E imperios necesar sa analizam cu mai multa constiinta fara a ne grabi in a pronunta ineptii.

    2
    1

  • de ce pe 14 Mar 2009, 11:26
    intr-o lumina proasta?!

    Ea partea victimizata, el un monstru. De ce se expune asa? Nu tin partea nimanui. Ei i-au placut banii, luxul, el a investit in ea si acum cere drepturi...e corect? Repet, nu tin partea nimanui, sunt total neutru insa mi se pare prea de tot. A acceptat jocul miliardarilor, viata boema asta e. Eu nu cred in totalitate ceea ce spune ea. Copilului i-ar fi bine si la tata, de ce nu? Sa nu exageram, ambii vor binele copilului. Mi se pare ca se exagereaza, el rau ea, mama cu copilul in brate...hai sa fim seriosi!

    2
    2

  • dora pe 14 Mar 2009, 10:52
    care pe care

    nu poate garanta nimeni ca ea are dreptate. vrea sa isi mai faca niste publicitate. mie elan mi se pare un om elegant, destept,manierat care nu se preteaza la genul asta de mizerii , si mai ales facute publice. mai analizati!!!

    1
    2

  • shimona pe 14 Mar 2009, 10:42
    Despre Doamna Tupeu

    Barbatii evrei sunt dedicati familiei si asteapta acelasi lucru in schimb. Sotia ar trebui sa fie un exemplu de modestie, educatie si discretie, ceea ce fosta sotie a lui Elan nu a fost niciodata. Dansa ar trebui sa stie ca este o diferenta intre a fi si a te da ca esti. Tupeu se numeste, dar atentie! sunt oameni care citesc printre cuvinte, printre gesturi. Haideti sa facem o campanie de strangere de fonduri pentru a-i cumpara acestei scumpe doamne, o casa, poate va stii sa taca... Va multumesc!

    2
    2

  • flory pe 14 Mar 2009, 09:54
    LUPUL ASI SCHIMBA PARUL

    DACA ESTE UN OM CU CEVA PREGATIRE SI AVAND O FACULTATE ASTA NU ARE O SCUZA SA TE PORTI CA UN MONSTRU CU PROPRIA TA SOTIE, SA FI PLIN DE TINE SI AVAND O AVERE IMENSA SA INTIMIDEZI SI PE CEI DIN JURUL TAU, AI TERMINAT O FACULTATE DE MEDICINA PE CARE NU AI PROFESAT_O PT A TE APUCA DE AFACERI CA SANT MULT MAI PROFITABILE, DUPA 10 ANI DE CASATORIE AI INCEPUT SA_TI ARATI COLTII SI CARACTERUL URAT TOCMAI DE PERSOANA CU CARE AI UN COPIL SI TE_AI CASATORIT,(BATAI,SCANDALURI, SI UMILINTATOATE ASTEA AU DUS LA DESTRAMAREA CASATORIEI, CEL MAI MULT VA SUFERII COPILUL CARE INCA NU PREA INTELEGE DE CE EL SI MAMA LOCUIESC LA UN HOTEL,

    3
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod