Ştirile Kanal D au devenit un reper important şi inovator pentru telespectatorii români, prin modalitatea optimistă, constructivă de a prezenta realităţile României de astăzi.
„Succesul Ştirilor Kanal D vine din faptul că prezentăm viaţa în toate aspectele ei. Ştirile nu înseamnă numai accidente de maşini, furturi, războaie politice. Am inclus ştiri despre subiecte care îi preocupă pe oameni şi le oferă o stare de bine: life & style, frumuseţe, sănătate, gastronomie. Succesul Ştirilor Kanal D se datorează în primul rând telespectatorilor noştri care ne urmăresc cu fidelitate, în număr din ce în ce mai mare“, a spus Fatih Salis, Directorul Departamentului de Ştiri şi al Producţiilor Interne Kanal D.
Ştirile Kanal D au înregistrat o creştere importantă din mai 2010 până în prezent. La debut, principalul grupaj informativ al zilei avea o cotă de piaţa de 3.7%, ajungând astăzi să atingă o medie de 7.3%, reprezentând o creştere de 98.8%, pe targetul 18-49 Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Christian Sabbagh, trei ani de când prezintă Ştirile Kanal D
Relansat în 10 mai 2010, odată cu venirea lui Christian Sabbagh la pupitrul ştirilor, principalul grupaj informativ al Kanal D împlineşte astăzi trei ani, timp în care a reuşit să înregistreze o ascensiune susţinută.
10 Mai 2013