Ce produse promovează vedetele de televiziune? Cine are succes?
Sandwich-urile lui Florin Dumitrescu, subiect de scandal
Juratul din show-ul ”Hell’s Kitchen – Iadul Bucătarilor” de la Antena 1 și-a lansat pe piață o linie de produse care îi poartă semnătura. Parte dintr-o gamă pe care intenționează să o dezvolte pe viitor, sandwich-urile semnate chef Florin Dumitrescu se găsesc de aproximativ o săptămână de zile pe piață și sunt realizate după rețete proprii, cu ingrediente proaspete, fără conservanți sau aditivi.
”După multe luni de muncă, sunt foarte încântat de primele produse din linia care îmi poartă numele. Sunt sandwich-uri cu ingrediente și combinații pe gustul meu, cu piureuri de legume și dulcețuri făcute după rețete proprii, dar și ingrediente home-made, cum ar fi jambonul de casă. Acestea reprezintă doar prima linie, pentru că în câteva săptămâni voi trimite spre rafturi multe alte surprize”, mărturisea Florin Dumitrescu.
Acum, însă, cei de la Metropotam şi de la Click scriu că au testat sandwich-urile lui Dumitrescu şi acestea conţin foarte multă pâine şi puţine ingrediente.
Cătălin Scărlătescu are o linie de produse din carne
În vara acestui an, după ce a semnat cu Antena 1, Cătălin Scărlătescu a lansat propria gamă de produse din carne care îi poartă semnătura - mici, sarmale și cârnați by Cătălin Scărlătescu. Gama este inspirată din tradițiile românești și realizată în colaborare cu producătorul Integra.
„Produsele sunt pregătite după rețete vechi românești, perfecționate de mine de-a lungul anilor. În călătoriile culinare pe care le-am făcut în timp prin țara asta superbă am adunat rețete, cărora le-am adaugat un plus, ceva din stilul meu caracteristic de a găti“, a spus Cătălin Scărlătescu.
Nicolai Tand şi salatele pentru McDonald's
La începutul lunii august, McDonald’s a lansat noua colecţie de Salate a la Chef Nicolai Tand. Salatele a la Chef au fost create pentru clienţii restaurantelor McDonald’s care îşi doresc să se bucure de o masă uşoară si gustoasă, preparată din ingrediente bune şi o reţetă specială.
„Mâncarea este o bucurie şi un răsfăţ. Pentru salate de exemplu, sunt foarte importante proporţia de ingrediente şi sosurile. Mă bucur să văd că McDonald’s prezintă salatele aşa cum le-am preparat eu“, a spus atunci Nicolai Tand.
Dana Rogoz şi plicul cu feţe detaşabile
La începutul anului 2013, Dana Rogoz şi-a făcut debutul în modă cu un accesoriu personal, care le-a cucerit pe multe doamne şi domnişoare: o geantă plic cu feţe detaşabile.
„Ideea acestui plic mi-a venit în luna de miere. Mi l-am imaginat din primul moment în cele mai mici detalii. Un plic cu un număr infinit de feţe, mereu diferit şi mereu în trend. Pentru că noi, ca şi Luna, în fiecare zi suntem altfel. Azi: retrasă, timidă, melancolică. Mâine: îndrăzneaţă, pasională, strălucitoare“, spunea atunci Dana Rogoz.
Mihaela Rădulescu promovează articole vestimentare cu ajutorul fiului ei
În urmă cu aproximativ cinci ani de zile, Mihaela Rădulescu a lansat, cu ajutorul Danei Budeanu, o colecţie de haine pentru copii, Picioru' Gras by Ayan. Imaginea colecţiei a devenit Ayan, fiul Mihaelei, care a apărut în toate afişele publicitare.