Ce produse promovează vedetele de televiziune? Cine are succes?
4 din 6
Dana Rogoz şi plicul cu feţe detaşabile
La începutul anului 2013, Dana Rogoz şi-a făcut debutul în modă cu un accesoriu personal, care le-a cucerit pe multe doamne şi domnişoare: o geantă plic cu feţe detaşabile.
„Ideea acestui plic mi-a venit în luna de miere. Mi l-am imaginat din primul moment în cele mai mici detalii. Un plic cu un număr infinit de feţe, mereu diferit şi mereu în trend. Pentru că noi, ca şi Luna, în fiecare zi suntem altfel. Azi: retrasă, timidă, melancolică. Mâine: îndrăzneaţă, pasională, strălucitoare“, spunea atunci Dana Rogoz.
„Ideea acestui plic mi-a venit în luna de miere. Mi l-am imaginat din primul moment în cele mai mici detalii. Un plic cu un număr infinit de feţe, mereu diferit şi mereu în trend. Pentru că noi, ca şi Luna, în fiecare zi suntem altfel. Azi: retrasă, timidă, melancolică. Mâine: îndrăzneaţă, pasională, strălucitoare“, spunea atunci Dana Rogoz.
MAI MULT DESPRE:
afacere, produse, bani, Dana Rogoz, Mihaela Radulescu, sandvis, sandwich, Florin Dumitrescu, Catalin Scarlatescu, nicolai tand
Posteaza comentariu