Catrinel Marlon a fost aleasă de Caroline Scheufele, proprietara Maison Chopard, principalul sponsor al Festivalului de Film de la Cannes, pentru a fi imaginea noii campanii a brandului. În cadrul proiectului, fotomodelul şi actriţa româncă prezintă o poveste a cinematografiei exprimată în şase episoade regizate de Alexis Weller, promovată pe reţelele de socializare.
Casa Chopard este creatoarea trofeului Palme d’Or, distincţia prestigioasă oferită în cadrul festivalului de film de la Cannes.
Pe lângă activitatea sa de model, Catrinel Marlon a fost implicată în mai multe proiecte cinematografice, cel mai recent fiind lungmetrajul "Gomera", pe care regizorul Corneliu Porumboiu l-a filmat în România şi Spania.
Ea deţine rolul principal în coproducţia România-Franţa-Germania, care va fi lansată în 2019, notează News.ro.Totodată, românca este personajul principal în cel mai recent videoclip al lui Andrea Bocelli, care va fi lansat la finalul acestui an. Ei colaborează şi la evenimentul caritabil "Celebrity Fight Night in Italy", organizat de Bocelli şi soţia lui, Veronica. Catrinel va fi amfitrioana uneia dintre serile viitoarei ediţii, care va avea loc pe 6 septembrie.
Sumele care vor fi strânse în cadrul evenimentului vor fi donate către Andrea Bocelli Foundation şi Muhammad Ali Parkinson.În ultimii ani, fotomodelul a fost reprezentanta a peste 30 de mărci comerciale prezente la nivel mondial şi a apărut pe coperţile a peste 80 de publicaţii de modă printre care Vogue, Elle, FHM, Maxim, Sports Illustrated.
Foto: Hepta