Pro TV a pierdut 100 de oameni valoroşi
Plecările din ultimele luni de la Pro TV au zguduit serios imaginea televiziunii care a fost ani de zile lider de audienţă în România. Până în prezent, circa 100 de angajaţi cu ştate vechi în trustul Media Pro au luat calea Antenei 1, fiindu-le promise emisiuni după formate de succes în străinătate, salarii consistente şi o promovare pe măsură.
Profitând de schimbările din ograda Pro, care are o nouă conducere, în persoana lituanianului Alexandras Cesnavicius, după plecarea lui Adrian Sârbu, Antena 1 a atras o mulţime de oameni din staff-ul Pro TV, între care producătorul Mona Segall, baletul Edi Stancu, Ştefan Bănică Jr., juraţii Master Chef, Mihai Petre, Horia Brenciu, Nea Mărin, Nicoleta Luciu, echipa Serviciului Român de Comedie şi alţii.
Scopul tuturor acestor permutări ar fi întocmai acela de a câştiga războiul audienţelor în care, în ultimii ani, Pro TV-ul a câştigat cele mai multe lupte.
Va funcţiona strategia Antenei 1?
Antena 1 pare să pună la punct o strategie cu puţine şanse de eşec.
Cum rămâne însă cu Pro TV-ul? În pofida plecărilor masive, televiziunea din Pache Protopopescu nu capitulează şi mizează în continuare pe o parte dintre emisiunile sale de succes care au anunţat sezoane noi, între care "MasterChef", "Vocea României" şi "Românii au talent", cu care a avut audienţe excelente până acum, devansând Antena 1.
Deşi afectat de plecările în masă, Pro TV-ul a găsit deja înlocuitori pentru vedetele pe care le distribuise în emisiunile sale de succes.
În acest context, atât specialiştii în domeniu, cât şi telespectatorii rămân sceptici cu privire la succesul de care se va bucura Antena 1 de acum încolo, mizând în continuare pe Pro TV. Spre exemplu, un sondaj efectuat de reportervirtual.ro a dezvăluit ca 76,55% dintre participanţi consideră ca televiziunea din Pache Protopescu va rămâne lider de piaţă.
De aceeaşi părere este şi analistul media Iulia Comănescu: "Cât contează oamenii din spatele unui format internaţional de succes? La această întrebare putem răspunde dacă ne uităm la mega-show-urile concurente puse în grilă de Antena 1 în anii trecuţi. În 2013, X-Factor de la Antena 1 a făcut o medie de 8,2 puncte de rating pe publicul urban, faţă de 11,8, Vocea României, formatul asemănător de pe PRO TV".
Comentarii (1)
Cred ca intr-un an ma uita la fiecare in parte nu mai mult de 1-2 ore/an.
Posteaza comentariu