„Conceptul Zombies a pornit de la observaţia ca, atunci cand esti realmente pasionat de ceva, undeva la limita obsesiei, acel ceva devine un fel de prada, pe care o urmaresti pana cand nu mai are nicio sansa de scapare. Comparatia intre pasionati si zombies a venit cumva natural: – ambele sunt „creaturi ale noptii” care vaneaza obsesiv singurele lucruri care ii intereseaza. In fiecare pasionat de publicitate exista niste monstri devoratori de tot ce este interesant, actual si out of the ordinary.
Biletele sunt disponibile pe site-ul www.bilete.ro, in oficiile Postei Romane, in Magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro si in Magazinele Germanos.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate este reuniunea anuala a acestor creaturi” – Bogdan Ivascu, Senior Account Manager Tempo Advertising.Zombies de la Noaptea Devoratorilor de Publicitate ataca salile de cinema si Centrul Vechi
Astazi, 07 noiembrie lansam spotul de promovare pentru Noaptea Devoratorilor 2013 si site-ul devoratori.ro. Prin aceasta executie am incercat sa aducem evenimentul mai aproape de public asa ca ne-am indreptat catre locuri in care putem intalni oameni pe care sa-i transformam in devoratori.