Whirlpool încurajează achiziția de electrocasnice performante printr-o campanie națională unică

Whirlpool România desfășoară până la sfârșitul lunii noiembrie campania „Upgradează ce contează”, destinată consumatorilor care doresc să achiziționeze mașini de spălat performante la prețuri accesibile. Oferta constă în posibilitatea de a alege un produs superior din punct de vedere tehnic- număr de rotații sau capacitate de încărcare- la prețul unui produs dintr-o categorie inferioară.

Whirlpool România desfășoară până la sfârșitul lunii noiembrie campania „Upgradează ce contează”, destinată consumatorilor care doresc să achiziționeze mașini de spălat performante la prețuri accesibile. Oferta constă în posibilitatea de a alege un produs superior din punct de vedere tehnic- număr de rotații sau capacitate de încărcare- la prețul unui produs dintr-o categorie inferioară.

Clienții Whirlpool pot cumpăra la prețul unei mașini de spălat de 5 kg cu 1000 rpm fie o mașină de spălat de 5 kg la 1.200 rpm, fie una de 6 kg la 1000 rpm.

Discounturile pentru modelele din clasa energetică A+++ pot ajunge până la 400 RON.

Produsele electrocasnice ce fac parte din campania „Upgradează ce contează” sunt mașinile de spălat cu încărcare frontală dotate cu Al 6-lea Simț, tehnologie ce recunoaşte dimensiunea încărcăturii prin intermediul unor senzori speciali şi ajustează în mod automat resursele, pentru un ciclu de spălare optim. Maşinile de spălat cu Al 6-lea Simţ oferă cele mai bune rezultate în curăţarea rufelor, economisind cu până la 50% din timp, apă şi energie.

„Whirlpool a depus constant eforturi pentru îmbunătățirea nivelului de trai al consumatorilor prin găsirea unor soluții inovatoare în domeniul electrocasnicelor.

În acest sens, am dezvoltat proiectul „Upgradează ce contează” ce are ca scop ridicarea standardului produselor din fiecare casă fără alte cheltuieli suplimentare”, a declarat Mioara Bolozan, Marketing Manager Whirlpool România.

Comunicarea campaniei „Upgradează ce contează” este susținută de magazinele partenere din întreaga țară. Campania este promovată în mediul online prin instrumente specifice și în media printr-un spot TV.


Cu o echipă de 12.000 de angajați,  puncte de vânzare în peste 30 de țări europene precum și centre de producție în șapte țări, Whirlpool EMEA este o subsidiară deținută de Whirlpool Corporation.
Lider mondial în producția și comercializarea electrocasnicelor mari, Whirlpool Corporation a avut vânzări anuale în 2010 de 18,4 miliarde de dolari, 71.000 de angajați și 67 de centre de producție și de cercetare tehnologică pe plan global.

Compania produce și comercializează produse Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Bauknecht precum și alte nume mari către consumatori din aproape orice țară din lume. Centrul de operațiuni Whirlpool la nivel european este localizat în Comerio (VA), Italia. Pentru mai multe informații despre companie vă rugăm să vizitați site-ul www.whirlpoolcorp.com.