În zona Beauty, stiliștii saloanelor de înfrumusețare din centrul comercial vor oferi tinerilor ședințe de hairstyling cu noile coafuri ale sezonului și le vor împărtăși sfaturi pentru un look fresh. Pentru că vara înseamnă machiaje light și luminoase, domnișoarele sunt invitate să se răsfețe cu sesiuni de make-up, în cadrul cărora vor primi consultanță profesională și vor învăța cum să aleagă produsele potrivite pentru vârsta lor.
Personalizează-ți hainele și smartphone-ul!
Pentru că gadgeturile pe care le folosim zi de zi sunt printre obiectele de care ne simțim cel mai atașați, este important ca ele să ne reflecte personalitatea.
În zona Techno Style & Gadgets, cu ajutorul experților de la Rembrandt Art Center, tinerii își pot personaliza carcasa telefonului sau a tabletei, husa de laptop și multe alte accesorii pentru electronice, cu modele și culori unice realizate pe loc, special pentru ei. În același timp, pasionații de tehnologie, de la gamerii înfocați, la iubitorii sunetului de calitate, vor face cunoștință cu cele mai hot gadgeturi ale momentului. Cei dornici să își testeze îndemânarea – dar să și învețe mișcări noi – se pot întrece în competiția de jocuri pe tablete și smartphone-uri.Se poartă hainele cu atitudine! În zona Fashion & Style, tinerii își pot personaliza obiectele vestimentare – de la tricouri sau cămăși, până la jeans sau rochii – lăsându-le pe mâna echipei de la Rembrandt Art Center.
Aceștia le vor transforma în adevărate opere de artă, pictându-le cu vopseluri speciale, pentru a reflecta cât mai bine personalitatea celor care le poartă. De asemenea, adolescenții pot afla de la consultanții în fashion cum își pot asorta hainele personalizate la alte piese vestimentare, pentru un look rupt de pe catwalk, sau care sunt combinațiile de culori și materiale pentru sezonul cald.În plus, 10 dintre cei mai cool tineri vor deveni protagoniștii unui pictorial spectaculos în următorul număr al revistei Styler, publicația de lifestyle & fashion dedicată clienților Băneasa Shopping City. Trebuie doar să participe la concursul „Vote for Cooltitude”, desfășurat pe pagina de Facebook Băneasa Shopping City. Înscrierea are loc între 21 și 23 iunie: după ce și-au redefinit look-ul de vară în cadrul zonelor tematice, vizitatorii cu vârsta cuprinsă între 13-20 de ani trebuie să se lase fotografiați de profesioniștii de la Photo Corner. Fotografiile lor vor fi postate în cadrul aplicației dedicate, pe pagina www.facebook.com/BaneasaShoppingCity, unde vor putea fi votate timp de 3 săptămâni. Cei 10 participanți care strâng cel mai mare număr de voturi sunt desemnați câștigători.
Această campanie este cea mai recentă inițiativă pe care Băneasa Shopping City o dedică adolescenților, o categorie de public foarte importantă pentru cel mai exclusivist centru comercial din România.
În Băneasa Shopping City, tinerii pot regăsi o mare varietate de branduri cool, unele dintre ele disponibile doar în centrul comercial, precum și un număr impresionant de magazine și servicii special destinate lor.Pentru programul complet al weekend-ului și detalii despre concursuri, vizitați www.baneasashoppingcity.ro şi www.facebook.com/BaneasaShoppingCity.