Nomasvello Romania aniverseaza un an. 10 locatii, 10.000 de cliente mai frumoase si mai fericite. Primul an de activitate Nomasvello aduce si un nou concept in centrele partenere: Safe & Sun.
O noua tehnologie care permite epilarea definitiva pe piele bronzata. Gratie acesteia, foliculii primesc o cantitate mai mare de energie. In tot acest timp, pielea este protejata si se bucura de un tratament de ultima generatie, cu rezultate exceptionale
Procedura este nedureroasa. Iar efectele sunt vizibile inca de la prima sedinta. In plus, se poate aplica pe mai multe zone in acelasi timp. Vechea tehnologie nu permitea tratarea pielii bronzate din cauza nivelului ridicat de melanina.
“Lansarea acestei noi tehnologii reprezinta un important avantaj pentru francizatii nostri. Cu Safe&Sun, ei pot oferi un serviciu eficient si de maxima calitate, atingand un numar mai mare de clienti decat inainte”, ne asigura Nicoleta Mincu, Director de Franciza la No+Vello.
Marca Nomasvello este recunoscuta ca lider pe piata, atat din punct de vedere al numarului de centre, cat si al calitatii serviciilor.
Brandul are deschise peste 1.000 de centre specializate in fotoepilare la pret unic la nivel mondial. Este cea mai bine vanduta franciza de epilare definitiva si intinerire faciala din lume. Business-ul a atins o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro anual.
In Bucuresti, prima locatie Nomasvello s-a deschis in mai 2010. “ In primele sase luni de la demararea business-ului, centrul a inregistrat o cifra de afaceri de 130 000 de euro. De atunci si pana acum, s-au mai deschis inca 10 saloane in Bucuresti si in tara. In viitorul apropiat acestora li se vor mai adauga inca 5 locatii”, mai spune Nicoleta Mincu, Director de Franciza pentru Romania. “Centrul pilot din Bucuresti are incasari de peste 8000 de euro pe luna si deserveste aproximativ 150 de clienti, care efectueaza cel putin doua tratamente in cadrul aceleiasi sedinte”, adauga Nicoleta Mincu.
Pentru 2011, Nomasvello estimeaza o cifra de afaceri de un 1 milion de euro si deschiderea a inca 30 de centre.
No+Vello, care deja figureaza cu mai mult de 400.000 de clienti, a ajuns la 1.036 de centre in toata lumea, 550 dintre ele in Spania si restul in 11 piete internationale: Portugalia, Brazilia, Bulgaria, Polonia, Mexic, Romania, Italia, Bosnia-Herzegovina, Anglia, Elvetia si Georgia.
Investitia initiala pentru a face parte din aceasta retea de francize este de 30.000 euro (fara TVA).
UN AN – NOMASVELLO
22 Iunie 2011
Posteaza comentariu