Peste 250 de persoane au fost invitate sa descopere portrete si fotografii, surprinse in cadrul proiectului Art of Trench Eastern Europe, care au rulat prin intermediul unor ecrane interactive, in galeria de arta contemporana M17. Acestea au infatisat 60 de personalitati din domeniul artei, culturii, modei, sportului, mass-media si business-ului, purtand iconicele trench-uri, in orase mai putin cunoscute publicului larg, precum Yerevan, Baku, Almaty, Moscova si Kiev. In ultimii ani, Burberry s-a extins in Estul Europei cu 12 magazine, in Ukraina, Armenia, Azerbaijan, Kazakhstan si Rusia, iar in Romania cu flag-ship-ul din strada Luterana, nr 4.
O piesa clasica, nemuritoare si functionala, ale carui design si estetica transced timpul sau moda, trench-ul reprezinta “piesa forte” a colectiilor casei de moda britanice.
Anul acesta, Burberry „sarbatoreste” platforma Art of the Trench, gazduind o serie de evenimente dedicate piesei vestimentare devenita iconica. Cele mai recente manifestari au avut loc la Shanghai, Paris si Kiev (urmatorul ‚happening” fiind programat la Istanbul), iar fotografiile „ruleaza” pe platformele Burberry.com, Facebook, Twitter, Instagram si YouTube.
Pentru evenimentul din Kiev, consultantul de moda Miroslava Duma a ales un trench cu animal print, din colectia AW Burberry Prorsum, pe care l-a accesorizat cu sandale cu toc inalt si platforma. Miroslava Duma a fost fashion-editor al revistei Harper’s Bazaar Rusia, iar in momentul de fata este free-lancer (colaboreaza cu OK, Glamour, Tatler) si fondator al site-ului Buro 24/7. De cateva sezoane, Mira reprezinta atractia principala a evenimentelor de moda internationale, fiind fotografiata in tinutele sale in care “mixeaza’ cu multe creativitate piese vestimentare si accesorii ale unor designer si case de moda celebre.
Foto: Burberry