La evenimentele care au avut loc in cele trei orase au participat peste 500 de invitati, printre care s-au aflat George Barnett, liderul formatiei britanice “These New Puritans” si actrita Suki Waterhouse (iubita lui Bradley Cooper), alesi de casa de moda Burberry ca imagine a parfumului Brit Rhythm.
Campania digitala Brit Rhythm pune accent pe energia si adrenalina muzicii live si inspira la nivel global consumatorii de moda sa-si impartaseasca propriile experiente, traite in timpul concertelor.
Burberry a lansat noul parfum pentru barbati Brit Rhythm, in luna septembrie a acestui an, parfumul fiind inspirat din andrenalina si energia, pe care muzica live o transmite publicului. Muzica se afla in centrul preocuparilor casei de moda britanice, fiind prezenta atat in show-urile de moda, evenimente, sound-track-uri, cat si prin platforma Burberry Acoustic, adresata tinerelor talente. In plus, Burberry a adus muzica in viata fanilor adevarati, oferindu-le acestora posibilitatea de a castiga “free pass-uri”, la unul dintre cele trei evenimente muzicale care au avut avea loc in Londra, New York si Singapore, precum si prin tatuaje temporare parfumate, in forma sticlei Brit Rhythm.
Sexy si provocator, cu note de varf de busuioc, verbina, cardamom si boabe de ienupar; piele, patchouli si styrax (note de mijloc); cedru, tamaie si boabe de tonka (note de baza) parfumul Brit Rhythm va fi disponibil si in Romania, in magazinul din strada Luterana, nr 4.