În acest context, în luna aprilie a fost lansată campania de promovare pentru Art Safari 2015. Primul episod: spotul de promovare, vine ca o evidențiere a comportamentului oamenilor atunci când sunt puși în fața unor obiecte de artă contemporană. Intitulat sugestiv „Cuierul”, spotul îi ironizează pe cei care duc arta la un nivel exagerat: câțiva iubitori de frumos văd într-un cuier o adevărată capodoperă a artei contemporane.
Campania nu s-a oprit aici.
Campania Art Safari 2015 a însemnat o implicare totală din partea echipei Publicis. Fiecare membru al echipei a fost, pe rând, regizor, producător sau director de creație, art, copy, client service și chiar media buyer. Oamenii au lucrat cot la cot pentru fiecare colțișor al proiectului. Scopul campaniei a fost să atragă iubitorii de artă și frumos în clădirea Ciclop, între 13-17 mai, să învețe despre arta contemporană și nu numai, la târgul Art Safari Bucharest.
Clădirea Ciclop așteaptă vizitatorii să facă o călătorie printre opere de artă modernă și artă contemporană, precum și printre lucrări de patrimoniu. Mai mult, o serie de concerte, proiecții video sau instalații audio vor completa experiența Art Safari a vizitatorilor.
Se anunță câteva zile colorate în clădirea Ciclop. Iar cei care își doresc o experiență culturală zilele acestea, găsesc bilete la evenimentele din cadrul târgului Art Safari pe www.eventim.ro!