Ferrari se mentine în 2012 pe prima pozitie în topul celor mai fascinante 50 de branduri, realizat în exclusivitate de compania de cercetare de piata Unlock Market Research pentru revista Biz.
Ferrari, Jack Daniel's, Axe, Durex, Stella Artois, Heineken, Harley-Davidson, Rom, Porsche si Zara sunt marcile care conduc cea de-a doua editie a clasamentului.
Lansarea celei de-a doua editii a topului celor mai fascinante branduri pentru români a avut loc joi, 19 iulie, în cadrul unui eveniment special organizat de revista Biz la Forza Rossa Caffe cu brand manageri, bloggeri si jurnalisti.
"Constatam o dinamica mai mult decât interesanta de la un an la altul. Unele marci au stralucit mai puternic în 2012 comparativ cu 2011 si au împins la baza topului marcile care nu au «fascinat» la fel de mult în acest an", arata Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.
Topul de fascinatie nu are legatura cu puterea marcii în piata, din acest motiv în top nu întâlnim întotdeauna cele mai bine vândute sau mai influente branduri. "Am realizat acest studiu pentru ca am vrut sa vedem în ce consta fascinatia pe care unele branduri o exercita asupra noastra. Rezultatele studiului de anul acesta ne reconfirma faptul ca românii continua sa viseze!", spune Marta Usurelu, actionar majoritar si redactor sef al revistei Biz.
Prezentarea rezultatelor, a metodologiei complete, a clasamentului si a concluziilor topului se gasesc pe www.revistabiz.ro si în cel mai recent numar al revistei.
Top 50 branduri fascinante pentru români
Ferrari se mentine în 2012 pe prima pozitie în topul celor mai fascinante 50 de branduri, realizat în exclusivitate de compania de cercetare de piata Unlock Market Research pentru revista Biz.