Acestor design-uri clasice le este oferita o personalitate aparte prin faptul ca piesele colectiei prezinta elemente de functionalitate specifice echipamentului montan. In cadrul colectiei intalnim si sapte piese destinate aventurierului modern.
Colectia va fi disponibila in magazinele selectionate Tommy Hilfiger din Europa, America de Nord, America de Sud si zona Asia Pacific, dar si online, incepand cu 29 septembrie 2014.
Tommy Hilfiger s-a asociat cu Abraham Moon, companie fondata in 1837 – una dintre cele mai renumite producatoare de textile din Marea Britanie.
“Colectia noastra de toamna 2014 - Tech Tradition - este inspirata din calatoria transatlantica din Statele Unite pana in Regatul Unit’’ a declarat Tommy Hilfiger. ‘‘Colectia imbina influentele sportive moderne din Statele Unite cu materialele sartoriale de traditie pentru a oferi un accent tineresc look-ului preppy clasic. Sunt entuziasmat de parteneriatul pe care l-am incheiat cu Abraham Moon iar modelele pe care le-am conceput impreuna sunt integrate in piesele colectiei, in special in segmentul sportswear, pentru a combina stilul traditional cu cel contemporan.’’
Inspirate din tinutele esentiale specifice sportivilor outdoor, cele sapte piese celebreaza spiritual aventuros al colectiei si fuziunea unica a conceptului Tech Tradition. Piesele sunt un rucsac de drumetii captusit cu material Moon, un recipient pentru camping, rucsacuri cu imprimeuri camuflaj in nuante de culoare pop, o vesta captusita cu fermoar, o patura de lana de dimensiuni mari, un cronometru din otel inoxidabil cu sfoara de nailon si o vesta hybrid care se transforma in sac de dormit.
Colectia de toamna 2014 va fi promovata printr-o o campanie de advertising ce se va desfasura la nivel global pe canalele de print, online si outdoor. Pentru a veni in completarea campaniei Tech Traditon, vor avea loc activari digitale si social media ce vor viza liderii de opinie si consumatorii din toata lumea.