Brandul revine pe piaţa locală integrat în reţeaua Kenvelo, care mai include în portofoliu brandul omonim, Lee Cooper şi Tom Tailor. Luna aceasta, pe 26 septembrie, în Centrul Comercial Orhideea a avut loc deschiderea primului magazin TIMEOUT sub administrarea Kenvelo.
TIMEOUT a evoluat ca o reacţie la stilul impersonal impus de marile corporaţii din domeniul fashion, care urmăresc mai degrabă obţinerea profitului decât a creativităţii şi a libertăţii de exprimare.
Ţesăturile folosite sunt naturale, din in, bumbac şi lână, materialele sintetice fiind folosite ca ultimă opţiune, iar majoritatea imprimeurilor, etichetelor şi altor detalii sunt realizate în stilul vechi, de mână, adăugând autenticitate şi spirit colecţiilor.
Sinonim al hainelor confortabile, excepţionale şi durabile, TIMEOUT este locul în care poţi găsi oricând acel tricou pe care îl preferi tot timpul în ciuda mulţimii de alte tricouri, blugi care nu ajung niciodată in dulap, dar ajung pe tine direct de pe sârma de rufe şi jacheta pe care o iei de pe spătarul scaunului de fiecare dată când ieşi din casă.
Sloganul „Feel Alive” poziţionează TIMEOUT ca brand optimist, total dedicat inovaţiei şi explorării unor noi stiluri.
Brandul TIMEOUT face parte din reţeaua Kenvelo, înfiinţată în România în 2001. În prezent, reţeaua Kenvelo administrează 47 de magazine Kenvelo, 17 magazine Lee Cooper, 6 magazine Tom Tailor şi 2 magazine TIMEOUT.