JimJam este o televiziune care se adresează, în primul rând, copiilor preșcolari și familiilor acestora. De la lansarea sa în 2006, acoperirea JimJam a crescut rapid și este prezent acum în peste 100 de țări, din Europa până în Orientul Mijlociu și Africa. În România, televiziunea beneficiază de feed dedicat din anul 2020.
JimJam a reformat televiziunea interactivă cu poveștile sale jucăușe și educative, transmițând mesaje și conținuturi speciale, pentru a încuraja micii telespectatori să înceapă conversații în familie, despre lecțiile și poveștile din serialele animate.
Pe lângă filmele educative și distractive, JimJam difuzează și videoclipuri muzicale și, în spiritul învățării ludice, a introdus iconiţe unice pentru a atrage atenția părinților, dar și copiilor, asupra mesajului-cheie transmis de conținutul pe care îl vizionează.
Pictogramele de pe insignele care însoțesc desenele animate sunt concepute pentru a veni în sprijinul dezvoltării abilităților copiilor.
Pictogramele afișate, categoriile și lecțiile învățate într-o anumită poveste, sunt:
- Muncă în echipă (Bob Constructorul, Ricky Zoom)
- Rezolvarea problemelor (Pompierul Sam, Thomas și prietenii săi)
- Curiozitate (Să ghicim cu Jess, Daisy și Ollie)
- Natură și animale (Pettson și Findus, Pădurarul Leo și animalele sălbatice)
- Creativitate (Să învățăm cu Timmy, Conni)
- Familie și prieteni (Bobiță și Buburuză, Ghici cât de mult te iubesc)
- Pentru a face iconiţele mai ușor de înțeles, JimJam a produs și un videoclip educativ: https://ro.jimjam.tv/
JimJam și DIGI au făcut echipă pentru a răspândi vestea despre insignele desenelor animate cu adevărat uimitoare! Ei inspiră o nouă generație de copii, oferindu-le acces la personaje amuzante care îi învață, de asemenea, lecții valoroase. Aici puteţi vedea pagina dedicată campaniei: www.digi.ro/jimjam.
JimJam poate fi urmărit pe televiziunea digitală DIGI la poziția 120 şi pe satelit la pozitia 66.
Jim Jam a înregistrat o creștere constantă a audienței în ultimii 2 ani și se așteaptă ca această tendință să continue și în România. Televiziunea oferă micilor telespectatori un mediu sigur și prietenos, bazat pe învățarea prin joacă, ce dezvoltă curiozitatea, imaginația, empatia și creativitatea copiilor, prin povești adecvate vârstei și videoclipuri educative dezvoltate de ei înșiși, atât on-air, cât și online, contribuind la creșterea armonioasă a acestora.