Sylvia, prima vacanta romantica alaturi de iubitul ei, Dragos!

Sylvia a petrecut o saptamana de vis in Spania alaturi de iubitul ei, Dragos, fiind prima vacanta petrecuta impreuna peste hotare, la mai bine de un an de cand s-au cunoscut. Cei doi indragostiti au ales ca destinatie Barcelona, oras pe care l-au vizitat plimbandu-se de dimineata pana seara, vizitand muzee si facand chiar plaja.
“Planuiam vacanta de mult timp, insa abia acum am reusit sa avem cateva zile libere pentru a pleca din tara. A fost minunat, iar aceasta escapada mi-a dat ocazia sa descopar la Dragos lucruri pe care nu le stiam. Este pasionat de arhitectura si istorie, are spirit de aventura si este, in acelasi timp, foarte romantic”, declara Sylvia.

Sylvia si Dragos au oscilat intre Barcelona si Capri ca destinatie pentru prima lor vacanta romantica, iar roscata cantareata nu regreta nicio clipa alegerea facuta.

“Unii prieteni ne sfatuiau sa mergem la Capri, insa Barcelona ramane orasul nostru de suflet.
Cred ca am mers si 20 de kilometri pe zi, am batut la picior toate bulevardele si am intrat in toate bisericile. Am vizitat atat Casa Mila cat si Casa Batllo, operele lui Gaudi, si am admirat Sagrada Familia. Catedrala este impresionanta, am petrecut ore in sir admirandu-o. Ne-am distrat de minune la acvariu, dar nu am uitat nici de shopping. M-am intors acasa cu 20 de perechi de pantofi cumparati de la o firma spaniola”