Helper este instrumentul care ii ajuta pe managerii de resurse umane, training manageri si traineri sa organizeze, sa controleze si mai ales sa evalueze programele de training pe care intentioneaza sa le ofere, fiind disponibil in doua variante: la cerere (pe baza unui abonament lunar la servicii online) sau prin achizitionarea unei licente. Cei interesati pot testa aplicatia pe www.helper.ro, site ce ofera si o analiza detaliata a posibilitatilor de achizitie.
Sunt mai multe motivele pentru care Helper ofera utilizatorilor o serie de avantaje care le usureaza munca:
- posibilitatea de a cuantifica rezultatele activitatii de training
- generarea rapida si analizarea rapoartelor pe activitatile de training cu ajutorul indicatorilor specifici
- viziune pe o perioada mare de timp asupra investitiilor in training
- baza de date centralizata prin care toti utilizatorii vad aceleasi informatii
- reducerea timpului si a costurilor privind managementul procesului de training
- imagine de ansamblu asupra necesarului de training si istoricul participarii la cursuri
Helper este, de asemenea, de un real folos atat directorului general, care va putea detine de acum o viziune de ansamblu asupra investitiilor si programelor de training necesare, cat si angajatilor, care vor avea acces la un proces transparent de management al trainingului, ceea ce va duce la motivare si retentie.
Helper urmareste in acelasi timp rezolvarea mai multor probleme de care se lovesc in permanenta managerii de resurse umane:
- gestionarea unui volum mare de informatii
- administrarea deficitara a evaluarii a programelor de training
- pierderea informatiilor in cursul procesului de organizare din lipsa unei baze de date unitare
Oficialii companiei estimeaza ca, pana la sfarsitul anului 2009, noua aplicatie va beneficia de o cifra de afaceri de 100.000 euro si circa 25-30 de clienti.
Posteaza comentariu