S-a lansat campania "Trăieşte emoţia fiecărei întâlniri"

23 Februarie 2011
Facebook Twitter Comenteaza
S-a lansat campania
Kraft Foods a lansat campania Jacobs "Trăieşte emoţia fiecărei întâlniri", care reprezintă un manifest pentru întâlnirile faţă în faţă, la o ceaşcă de cafea, un prilej să ne reamintim că doar atunci când savurăm o ceaşcă de cafea alături de familie şi prieteni putem să împărtăşim momente unice, calde şi speciale, care ni-i aduc pe cei dragi mai aproape.

Deşi cafeaua face parte din viaţa de zi cu zi a consumatorilor români, consumul este unul dintre cele mai scăzute din Europa, situându-se într-o medie de 2 kg/cap de locuitor.
În ţări precum Germania sau Austria consumul pe cap de locuitor depăşeste 5 kg.

Consumatoarea tipică de cafea Jacobs are între 25 şi 45 de ani, locuieşte în mediul urban şi are venituri medii sau ridicate.

"Având în vedere stilul modern de viaţă al oamenilor de astăzi şi tendinţa acestora de a comunica tot mai mult prin telefon, internet, SMS, am considerat oportun să facem încă un pas în demersul nostru de comunicare. Jacobs doreşte să le reamintească în această primăvară consumatorilor săi, că se pot bucura de emoţii şi trăiri unice în special în cadrul conversaţiilor faţă în faţă la o cafea.
Pentru că nu poţi îmbrăţişa o fotografie, şi pentru că prin internet atingerile nu se simt, milităm pentru întâlnirile la o cafea cât mai dese, cât mai lungi şi cât mai pline de emoţie"
, declară Andreea Bogdan Brand Manager Coffee R&G & Soluble.

"Trăieşte emoţia fiecărei întâlniri” acoperă toate mediile ce au o afinitate crescută pentru publicul ţintă: panotajul stradal, atât în forma sa clasică, cât şi în variantele cu impact sporit, presa scrisă şi, desigur, internetul, pentru interacţiunea directă cu consumatorii.
În acest sens, Jacobs a lansat pe platforma online www.coffeechat.ro o nouă provocare cu „aromă unică”: de a spune de ce sunt importante întâlnirile faţă în faţă.

De asemenea, campania surprinde cu mesaje personalizate în locuri inedite, cum ar fi cabinele de probă din diverse magazine, pentru a le reaminti clienţilor că o rochie nouă nu se vede prin telefon sau prin intermediul cutiilor de scrisori, spunându-le că scrisorile au farmecul lor, însă ele nu îţi zâmbesc înapoi.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod