"Rapsodia Feminitatii" a sedus romancele

Facebook Twitter Comenteaza


Reprezentantele sexului frumos au avut parte de o sarbatoare luni seara, 21 aprilie, la Centrul Comercial Auchan din Bucuresti, un centru care s-a dovedit a fi totusi neincapator pentru sutele de familii, cu sau fara copii, prezente la show-ul de moda, regizat de designerul Catalin Botezatu si prezentat de DJ Wanda.

Timp de doua ore, pe podiumul de la Auchan au defilat mai multe manechine, care au prezentat tendintele acestei veri in materie de vestimentatie, dar si de accesorii si de machiaj. Mirela Vescan, make-up artist care s-a ocupat de look-ul manechinelor invitate la eveniment, a dat chiar sfaturi la scena deschisa doamnelor si domnisoarelor prezente la seara Rapsodiei Feminitatii.

Seara de luni a incheiat intr-un mod deosebit un eveniment care a debutat la 1 Aprilie si care s-a desfasurat in mai multe orase mari ale tarii: Iulius Mall Cluj si Timisoara.
Peste tot, au fost recomandate parfumuri si produse cosmetice, s-au oferit sfaturile consilierilor de frumusete, cat si sesiuni de machiaj gratuit de catre branduri sonore ca Lancaster, Ferragamo, Guerlain, Ferrari, Braun, Wella, Pantene Rowenta si Tefal.

Colectia haute-couture a lui Catalin Botezatu, "Funeral", a fost cea care a marcat finalul celor trei saptamani de "Rapsodie a Feminitatii". Iar "Rapsodia" promite sa revina cu profesionistii frumusetii in luna octombrie a acestui an.

Ai nevoie de un sfat?

Intreaba pe

Afla ultimele noutati

Aboneaza-te la newsletter »
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod