Procter & Gamble va investi 25 milioane de dolari pentru dezvoltarea sportului

Procter & Gamble, partener la nivel mondial al Jocurilor Olimpice, si-a anuntat astazi planurile de a strange 25 milioane de dolari pentru a infiinta si sustine programe sportive in intreaga lume, ca parte a parteneriatului pe 10 ani cu Comitetul Olimpic International.
Procter & Gamble, partener la nivel mondial al Jocurilor Olimpice, si-a anuntat astazi planurile de a strange 25 milioane de dolari pentru a infiinta si sustine programe sportive in intreaga lume, ca parte a parteneriatului pe 10 ani cu Comitetul Olimpic International.

“La inceputul campaniei ‘Multumesc, mama!’, le-am intrebat pe mamele de pretutindeni care ar fi cel mai bun mod de a le ajuta, iar acestea ne-au raspuns – “Sprijiniti sporturile si tinerii sportivi, deoarece sportul le ajuta si pe mame. Le ajuta sa creasca niste copii sanatosi si fericiti.” Acesta este motivul pentru care noi ne-am asumat responsabilitatea de a sprijini nu numai mamele olimpicilor, ci fiecare mama care face tot posibilul pentru a-i oferi copilului sau cea mai buna viata”, a declarat Marc Pritchard, P&G Global Brand Building Officer.

Acesta a adaugat: “Prin actiunile brandurilor noastre de top, ca Pampers®, Tide®, Gillette® si Pantene®, ne-am atins si depasit deja obiectivul de 5 milioane de dolari din 2012.
Mai mult de 6 milioane de dolari vor fi investite in dezvoltarea activitatilor sportive, in echipamente scolare, in fonduri si burse pentru tineri, precum si in spatii pentru tabere sportive de vara peste tot in lume. Anuntul de astazi reprezinta extinderea planurilor noastre pana la sfarsitul parteneriatului de 10 ani cu Comitetul Olimpic International, in cadrul caruia P&G si Comitetele Olimpice Nationale din toata lumea vor colabora, cu scopul de a creste posibilitatile si oportunitatile cat mai multor copii in cunoasterea si asimilarea valorilor sportive si olimpice.”


Presedintele Comitetului Olimpic International, Jacques Rogge, a spus: “Sunt incantat sa vad succesul programului de sustinere a tinerilor sportivi initiat de P&G si sustin angajamentul lor de a-si extinde actiunile pana la Jocurile Olimpice din 2020. Prin parteneriatul cu Miscarea Olimpica globala, P&G si-a asumat responsabilitatea de a imbunatati vietile tinerilor prin sport.
Investitiile in sport pentru tineret sunt esentiale pentru viitorul Miscarii Olimpice.”

Kerri Walsh, olimpica americana si medaliata cu aur la Jocurile Olimpice de la Londra din 2012, a ajutat P&G sa puna bazele unui Fond pentruTineret in SUA si lucreaza in continuare cu cel mai mare brand P&G, Pampers, pentru a induce spiritul jocului in lumea bebelusilor. “Sportul a jucat un rol deosebit de important in viata mea, inca din copilarie, iar acum apreciez enorm rolul pe care acesta il are in incercarea mea de a le oferi copiilor mei o viata sanatoasa si plina de experiente. Sprijinirea tinerilor sportivi de azi este, deci, esentiala, fie ca vor ajunge sau nu olimpicii de maine. Jocul ii ajuta pe bebelusi sa se dezvolte, asa cum sportul ii ajuta pe copii sa isi dezvolte abilitati importante in viata, drept pentru care sunt incantata sa sustin P&G si Pampers® in anuntul lor de astazi,” a marturisit aceasta.

Olimpicul american Tyson Gay a participat activ in campania Gillette Un Start Bun face diferenta.
“Am sportul in sange, iar in copilarie, pasiunea mea a fost cultivata de parintii si bunica mea, precum si de antrenamentele si programele scolare. Astfel, dorinta mea de a practica sport, din copilarie, a crescut incat sa ajung astazi sportivul pe care il cunoasteti. Cred ca toti copiii merita acelasi sprijin pe care l-am avut eu, pentru a primi un impuls potrivit in ceea ce priveste dorintele si pasiunile lor.” Marc Pritchard a concluzionat astfel: “Investind in tinerii sportivi, ne onoram angajamentul luat fata de mame si fata de Comitetul Olimpic International; astfel, sustinem familiile si le ajutam sa creasca olimpicii de maine.”

Campania Multumesc, mama! se desfasoara intre lunile aprilie si august. Produse P&G cu tema Jocurilor Olimpice sunt expuse in peste 4 milioane de magazine din toata lumea. In plus fata de angajamentul asumat in ceea ce priveste sprijinirea tinerilor sportivi, compania activeaza diverse programe cu scopul de a lasa o mostenire pozitiva si de durata in urma Jocurilor Olimpice din 2012, de la Londra.
Acestea includ o promisiune lansata de brandurile P&G Ariel®/Tide®, Flash®, Febreze® de a sustine programul londonez Games Ready prin campania Capital Clean Up; aceasta a constat in 5.000 de ore de curatenie, 1000 de saci de gunoi si recrutarea si antrenarea a 8.000 de voluntari pentru a actiona in calitate de asa-numiti ambasadori ai metropolei.

In acelasi sens, P&G a promis sa lase o amprenta frumoasa la sfarsitul acestor Jocuri Olimpice donand tuturor materialelor si obiectelor din Casa P&G centrelor locale de caritate care sprijina mamele si familiile.

Pentru lista completa de articole și informații, inclusiv poze și clipuri video, legate de campania P&G Thank You Mom, vizitați www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

 
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod