Această colecţie de tricouri a fost lansată de Pharrell în parteneriat cu brandul de îmbrăcăminte Peace Love World, informează site-ul billboard.com, citat de Mediafax.
Tricourile din această colecţie au culoarea neagră şi sunt imprimate cu o imagine cu celebra pălărie cafenie de fetru purtată de Pharrell şi creată de Vivienne Westwood. Pălăria este "purtată" de un emoticon specific în limbajul online pentru redarea stării de fericire, iar sub această imagine este imprimat mesajul "Fericirea este adevărul/ Happiness is the Truth".
Tricourile "Happy" ale lui Pharrell - lansate în trei versiuni (pentru femei, bărbaţi şi copii) - pot fi cumpărate cu preţuri cuprinse între 25 şi 45 de dolari, din reţeaua de magazine a companiei Peace Love World şi de pe site-ul acesteia.
Recent, cântăreţul american a anunţat că va colabora şi cu brandul Comme des Garcons, pentru lansarea unei linii de parfumuri, dar şi cu marca Uniqlo, pentru o colecţie de tricouri şi şepci.
Melodia "Happy", nominalizată la Oscar şi inclusă pe coloana sonoră a filmului de animaţie "Sunt un mic ticălos/ Despicable Me 2", a ajuns deja pe primul loc în topurile muzicale din 20 de ţări.
Pharrell Williams este producător, interpret şi compozitor şi a devenit cunoscut odată cu lansarea duoului The Neptunes, din care face parte şi Chad Hugo.
Foto: AFP/Mediafax