P&G si brand-urile sale Ariel®/Tide®, Pampers® si Gillette®, au intampinat ieri mamele si familiile catorva sportivi olimpici la Londra, printr-o festivitate speciala de deschidere a Casei P&G - o “casa departe de casa” pentru sportivii si familile acestora pe tot parcursul Jocurilor Olimpice de la Londra 2012.
Marc Pritchard, P&G Global Brand Building Officer le-a surprins pe cele aproximativ 60 de mame prezente la eveniment cand le-a spus ce cadoul le-a pregatit: “Ati fost alaturi de sportivi in fiecare etapa a acestei calatorii...De aceea am vrut sa nu pierdeti tocmai acest moment important. Ce poate fi mai emotionant si mai incitant decat o mama care isi vede pentru prima data copilul pe stadionul olimpic ca parte a marsului natiunilor?”
“Nicio experienta la Jocurile Olimpice nu ar fi completa fara participarea la ceremonia de deschidere. Asadar, este placerea noastra sa anuntam ca avem o surpriza speciala pentru mame si invitatii lor – acestia vor putea fi prezenti la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice din acest an unde isi vor putea vedea copiii”, a adaugat Marc Pritchard, Global Brand Building Officer.
Deschiderea Casei P&G este un pilon important din campania “Multumesc, mama!” prin care se recunoste rolul pe care il joaca mamele si familiile in drumul sportivilor pana la Jocurile Olimpice de la Londra. La eveniment au participat mamele si familiile a aproximativ 60 de sportivi olimpici din intreaga lumea inclusiv cele ale lui Ryan Lochte, Lin Dan, Sir Chris Hoy, Felipe Franca, Nikita Lobintsev, Leonida si Moses Masai. Bob McDonald, presedintele consiliului de administratie, presedintele si seful executiv al P&G si presedintele IOC, Jacques Rogge, au facut prezentarile oficiale.
Presedintele Rogge a declarat: “Pentru mine este o onoare deosebita sa ma intalnesc cu atat de multe mame si familii ale olimpicilor din toata lumea veniti la Londra. Familia unui sportiv joaca un rol foarte important la Jocurilor Olimpice deoarece aceasta experienta presupune ani de sacrificiu, treziri de dimineata, spalarea echipamentului, drumuri si bineinteles sprijin emotional. Casa P&G este un mod minunat prin care se poate multumi mamelor, mai ales pentru ca cele mai multe dintre ele sunt departe de casa. Ma bucur ca sunt atat de multe mame si familii care ni se vor alatura la ceremonia de deschidere. Speram ca va fi o experienta de neuitat!”
In plus, fata de zonele de vizite si de mesele in Casa P&G vor exista servicii de spalatorie oferite de Ariel/Tide®, locuri de joaca Pampers® pentru micutii campioni, si cateva binemeritate sedinte de ingrijire a parului si tratamente faciale de infrumusetare la salonul P&G. Cantareata si in acelasi timp mama, de origine britanica, Rebecca Ferguson, le-a incantat pe mame printr-un recital live. Recitalul a inclus si premierea mondiala a cantecului Nothing’s Real But Love (Nimic mai real decat dragostea) pentru a onora olimpicii si mamele lor.
P&G este primul partener oficial al Jocurilor Olimpice care recunoaste rolul mamelor si al familiilor in cresterea unui sportiv olimpic. Campania “Multumesc mama” este cea mai mare campanie din istoria de 175 de ani a companiei P&G. Produse P&G cu tematica Jocurilor Olimpice au fost expuse in peste 4 milioane de magazine din intreaga lumea. In cadrul acestei campanii, P&G si-a asumat responsabilitatea de a strange 5 milioane de dolari din vanzari pentru a sustine diverse programe sportive locale pentru tineri.
Marc Pritchard, P&G Global Brand Building Officer le-a surprins pe cele aproximativ 60 de mame prezente la eveniment cand le-a spus ce cadoul le-a pregatit: “Ati fost alaturi de sportivi in fiecare etapa a acestei calatorii...De aceea am vrut sa nu pierdeti tocmai acest moment important. Ce poate fi mai emotionant si mai incitant decat o mama care isi vede pentru prima data copilul pe stadionul olimpic ca parte a marsului natiunilor?”
“Nicio experienta la Jocurile Olimpice nu ar fi completa fara participarea la ceremonia de deschidere. Asadar, este placerea noastra sa anuntam ca avem o surpriza speciala pentru mame si invitatii lor – acestia vor putea fi prezenti la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice din acest an unde isi vor putea vedea copiii”, a adaugat Marc Pritchard, Global Brand Building Officer.
Deschiderea Casei P&G este un pilon important din campania “Multumesc, mama!” prin care se recunoste rolul pe care il joaca mamele si familiile in drumul sportivilor pana la Jocurile Olimpice de la Londra. La eveniment au participat mamele si familiile a aproximativ 60 de sportivi olimpici din intreaga lumea inclusiv cele ale lui Ryan Lochte, Lin Dan, Sir Chris Hoy, Felipe Franca, Nikita Lobintsev, Leonida si Moses Masai. Bob McDonald, presedintele consiliului de administratie, presedintele si seful executiv al P&G si presedintele IOC, Jacques Rogge, au facut prezentarile oficiale.
Presedintele Rogge a declarat: “Pentru mine este o onoare deosebita sa ma intalnesc cu atat de multe mame si familii ale olimpicilor din toata lumea veniti la Londra. Familia unui sportiv joaca un rol foarte important la Jocurilor Olimpice deoarece aceasta experienta presupune ani de sacrificiu, treziri de dimineata, spalarea echipamentului, drumuri si bineinteles sprijin emotional. Casa P&G este un mod minunat prin care se poate multumi mamelor, mai ales pentru ca cele mai multe dintre ele sunt departe de casa. Ma bucur ca sunt atat de multe mame si familii care ni se vor alatura la ceremonia de deschidere. Speram ca va fi o experienta de neuitat!”
In plus, fata de zonele de vizite si de mesele in Casa P&G vor exista servicii de spalatorie oferite de Ariel/Tide®, locuri de joaca Pampers® pentru micutii campioni, si cateva binemeritate sedinte de ingrijire a parului si tratamente faciale de infrumusetare la salonul P&G. Cantareata si in acelasi timp mama, de origine britanica, Rebecca Ferguson, le-a incantat pe mame printr-un recital live. Recitalul a inclus si premierea mondiala a cantecului Nothing’s Real But Love (Nimic mai real decat dragostea) pentru a onora olimpicii si mamele lor.
P&G este primul partener oficial al Jocurilor Olimpice care recunoaste rolul mamelor si al familiilor in cresterea unui sportiv olimpic. Campania “Multumesc mama” este cea mai mare campanie din istoria de 175 de ani a companiei P&G. Produse P&G cu tematica Jocurilor Olimpice au fost expuse in peste 4 milioane de magazine din intreaga lumea. In cadrul acestei campanii, P&G si-a asumat responsabilitatea de a strange 5 milioane de dolari din vanzari pentru a sustine diverse programe sportive locale pentru tineri.