În continuarea studiului, respondenţii au fost întrebaţi ce zonă geografică sugerează cel mai bine ideea de puritate. Zona Carpaţilor se afla în fruntea clasamentului cu un procent de 23%, urmată de Valea Prahovei cu doar 7%.
În ceea ce priveşte persoanele publice, românii au clasat pe primul loc personalităţile din mass-media cu un procent de 17%, cântăreţi cu 11%, pe următoarele locuri clasându-se sportivii şi politicienii cu un procent de doar 3%.
Dintre persoanele publice asociate cu ideea de puritate, cel mai des menţionate au fost Andreea Marin, Mihaela Rădulescu, Andra şi Andreea Esca.
„Puritatea este elementul definitoriu al brandului şi produsului Bilbor, motiv pentru care am dorit să explorăm mai departe acest teritoriu şi să înţelegem mai bine asocierile pe care românii le fac când vine vorba despre această noţiune. Dorinţa noastră este să păstrăm Bilbor la nivelul exigenţelor pieţei şi ale noastre, oferindu-le în continuare consumatorilor motive pentru a-l considera un produs pur!”, a declarat Elena Mărăcine, Category Manager Soft Drinks & Water Carlsrom Beverage.
URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piața locală, fiind prezent pe piața berii, a băuturilor răcoritoare şi pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: pe piața berii mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny, Granini pe piața băuturilor răcoritoare, precum şi recenta lansată marcă de apă minerală Bilbor.