Veti fi placut surprinsi de o atmosfera stilish si primitoare pusa in valoare prin utilizarea de mateiale originale si feminine. In curand urmeaza sa se deschida alte magazine MOA dupa noul concept.
Panglica a fost taiata de Madalina ULMEANU, Director General MOA Romania si Stephane Lahaye, Director Financiar MOA International in prezenta a numeroase personalitati precum Andreea Esca si Alexander Eram, Adina Buzatu, Corina Barladeanu, Ozana Barabancea insotita de fiica ei (care de altfel a achizitionat pentru ea si mama sa mai multe accesorii), Alexandra Badoi, Irina Deleanu (care a venit sa aleaga cadouri pentru iubita fiului sau), Deea Buzdugan si Roxana Iliescu.
Nu au lipsit de la eveniment personalitati de la Ambasada Frantei in Romania si de la Misiunea economica franceza cat si dezvoltatori de centre comerciale si din domeniul de real estate.
Toti cei prezenti au admirat accesoriile din colectia de toamna/iarna by MOA, de la exuberantele produse din gama Sixty School sau Revival 40 ‘s la cele feminine si elegante din gama New City, sau cele country din gama Arizona.
Istoria MOA incepe cu adevarat in 2002, adica in urma cu exact 10 ani, atunci cand Sébastien Bismuth si Cyrille Tarica, pana atunci creatori de accesorii pentru cei mai mari “actori” din piata de fashion din Franta, decid sa-si lanseze propriul brand, numit sugestiv MOA (un joc de cuvinte de la “moi”- eu dar se citeste ..”moa”). Dealtfel sloganul lor este “All you need is...MOA”.