Veti fi placut surprinsi de o atmosfera stilish si primitoare pusa in valoare prin utilizarea de mateiale originale si feminine. In curand urmeaza sa se deschida alte magazine MOA dupa noul concept.
Panglica a fost taiata de Madalina ULMEANU, Director General MOA Romania si Stephane Lahaye, Director Financiar MOA International in prezenta a numeroase personalitati precum Andreea Esca si Alexander Eram, Adina Buzatu, Corina Barladeanu, Ozana Barabancea insotita de fiica ei (care de altfel a achizitionat pentru ea si mama sa mai multe accesorii), Alexandra Badoi, Irina Deleanu (care a venit sa aleaga cadouri pentru iubita fiului sau), Deea Buzdugan si Roxana Iliescu.
Nu au lipsit de la eveniment personalitati de la Ambasada Frantei in Romania si de la Misiunea economica franceza cat si dezvoltatori de centre comerciale si din domeniul de real estate.
Toti cei prezenti au admirat accesoriile din colectia de toamna/iarna by MOA, de la exuberantele produse din gama Sixty School sau Revival 40 ‘s la cele feminine si elegante din gama New City, sau cele country din gama Arizona. De la posete la cizme, de la esarfe la inele, bratari, cercei sau lanturi, de la neasteptatele accesorii tip guler sau cele care dau personalitate cardului bancar, toate produsele MOA sunt actualizate saptamanal, permitand clientelor sa fie in pas cu ultima moda, dar si sa se asigure ca nu vor purta aceleasi accesorii ca toti vecinii lor.
Istoria MOA incepe cu adevarat in 2002, adica in urma cu exact 10 ani, atunci cand Sébastien Bismuth si Cyrille Tarica, pana atunci creatori de accesorii pentru cei mai mari “actori” din piata de fashion din Franta, decid sa-si lanseze propriul brand, numit sugestiv MOA (un joc de cuvinte de la “moi”- eu dar se citeste ..”moa”). Dealtfel sloganul lor este “All you need is...MOA”.
© Copyright:
Pentru o seara, MOA a retransformat Bucurestiul in Micul Paris plin de glam
Deschiderea oficiala a noului flagship store MOA (magazinul pilot, de referinta cu noul concept MOA) a avut loc saptamana trecuta. Acesta este cel de-al 7-lea magazin MOA in Romania care este total transformat, are un noua identitate si un nou design, este mult mai luminos si atragator, este mai aproape de clienti si de aspiratiile lor.
Posteaza comentariu