În plus, dimineţile românilor sunt din ce în ce mai mult petrecute online pentru că 52% dintre aceştia îşi beau cafeaua în timp ce accesează contul personal de Facebook. De asemenea, românii vor să fie la curent cu noutăţile zilei înainte să plece de acasă, 62% dintre ei urmărind cele mai noi ştiri la TV, radio sau online la prima oră. Alături de revista presei şi timpul petrecut cu familia, cafeaua ocupă un loc important printre obiceiurile matinale.
Mai mult, 78% dintre consumatorii de cafea consideră că prima cafea le dă o stare de bine pentru întreaga zi.Studiul despre dimineţile românilor a fost efectuat de către compania Exact Cercetare şi Consultanţă în perioada 20-21 februarie, pe un eşantion de 342 persoane, cu vârsta cuprinsă între 25-45 ani din mediul urban, prin metodologia CAWI (computer assisted web interviewing)*. (Eroarea maxima de esantionare este+/- 5.3% la un nivel de incredere de 95%). În noua campanie intră toate pliculeţele şi borcanele de NESCAFÉ Brasero Original, NESCAFÉ Brasero Mild şi NESCAFÉ Brasero Strong. Pentru mai multe detalii despre campanie puteţi accesa site-ul www.nescafebrasero.ro.