Pampers® şi UNICEF dau startul campaniei "1 pachet = 1 vaccin"

10 Ianuarie 2011
Facebook Twitter Comenteaza
Pampers® şi UNICEF dau startul campaniei
Pampers® şi UNICEF dau startul campaniei “1 pachet = 1 vaccin”, unindu-şi încă o dată forţele pentru a contribui la eliminarea tetanosului matern si neonatal

Împreună cu Pampers şi UNICEF putem schimba, printr-un simplu gest, destinul a milioane de mame şi copii din întreaga lume. În prezent, la nivel global sunt 170 milioane de femei şi copii care au nevoie de ajutorul şi bunăvoinţa acelora mai norocoşi decât ei. Copii şi mame din 40 de ţări aflate în curs de dezvoltare sunt expuşi zilnic riscului de a se îmbolnăvi de tetanos, mulţi dintre cei afectaţi de această maladie trăind în zone greu accesibile, lipsite de serviciile medicale de bază.

Pampers® şi UNICEF îşi unesc din nou forţele în campania “1 pachet = 1 vaccin”, o campanie care dă o şansă la viaţă celor afectaţi de această boală  nemiloasă.
Până acum, susţinători din întreaga lume ai campaniei iniţiate de către Pampers® şi UNICEF, “1 pachet = 1 vaccin”, au reuşit, printr-un singur gest, să schimbe vieţile a 100 de milioane de oameni. Dar alte 170 de milioane de femei şi copii au încă nevoie de ajutorul nostru.

Prin campania “1 pachet = 1 vaccin”, până în prezent, Pampers a reuşit să doneze către UNICEF în România, suma necesară achiziţionarii a 4,6 milioane de vaccinuri. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără susţinerea părinţilor, familiile din România dovedindu-se susţinători activi ai campaniei. Mulţumim acestora pentru sprijinul pe care ni l-au oferit până acum şi îi chemăm alături de Pampers şi UNICEF, să  ajute la salvarea celor ce încă au nevoie de ajutor.
Ajutorul fiecăruia dintre noi contează!

Ca şi în anii trecuţi în România, în 2011 părinţii au posibilitatea de a se alătura campaniei Pampers-UNICEF. Pentru fiecare pachet de scutece sau şerveţele umede cumpărate în perioada Ianuarie – Februarie de către familiile din România, Pampers va dona către UNICEF suma necesară achiziţionării unui vaccin antitetanos. Este un mic gest, care va putea însă schimba vieţile a milioane de oameni; pentru că  1=1, un pachet = un vaccin.

Pampers® îşi concentrează eforturile şi expertiza pentru a contribui la îmbunătăţirea calităţii vieţii copiilor din întreaga lume şi apreciază susţinerea pe care părinții din România au demostrat-o pe parcursul campaniei „1 pachet = 1 vaccin”.
Dorind să mulţumească acestora pentru gestul lor, Pampers® va dona şi anul acesta maternităţilor din patru oraşe, mobilier pentru nou-născuţi şi scutece Pampers, oferindu-le copiilor condiţii cât mai bune încă din primele clipe de viaţă.

Mămicile vor fi cele care vor decide cele patru oraşe câştigătoare. Astfel, începând cu luna Ianuarie, pagina de Facebook “Lumea mămicilor” va fi  locul în care mamele vor avea posibilitatea să susţină campania globală “1 pachet = 1 vaccin”, participând la mozaicul Pampers-UNICEF şi în acelaşi timp, să susţină maternitatea din oraşul pe care îl doresc, adunând cât mai multe voturi pentru oraşul lor.

”Impreună vom putea ajuta la salvarea mămicilor şi bebeluşilor din zonele afectate de tetanos, dar, în egală măsură, putem contribui la oferirea unor condiţii mai bune în maternităţi, mămicilor şi bebeluşilor pe care acestea le aduc pe lume în România”, declară reprezentantul Pampers în România.

Susţinători ai campaniei în 2010 - Nico, Analia Selis, Anca Turcaşiu, Andreea Berecleanu, Rita Mureşan, Bianca Brad şi Chris Simion, carora li s-au alăturat anul acesta Mihaela Cernea, Wilmark, Aurelian Temisan, Monica Davidescu, Andi Moisescu, psihologul Cristiana Haica şi mama ambasador al campaniei, Tanţa Nedelcu, invită toate mamele din România să se alature campaniei  “1 pachet = 1 vaccin” în 2011.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod