Din 2005 până în prezent, fundația MTV Staying Alive a ajuns cu mesajele sale la peste 500 milioane de tineri și a ajutat la testarea pentru HIV a peste 185 mii de tineri din lumea întreagă.
„În România, aproape jumătate din cazurile de noi infecții cu HIV sunt înregistrate în rândul tinerilor cu vârste între 15 și 29 de ani, conform Institutului Matei Balș. Datele colectate din 7 orașe arată că peste 30% din tinerii liceeni din România dețin informații eronate despre metodele prin care acest virus se răspândește. Este un procent mai mult decât îngrijorător care arată, din păcate, lipsa de comunicare și de informare a tinerilor. Am primit cu drag invitația Asociației Semper Musica, singura organizație din România finanțată de Fundația MTV Staying Alive. Susțin fiecare demers al acestora și sunt foarte bucuroasă să fiu ambasadorul din România al proiectului HIV: IN&OUT. Mă bucur că am ocazia să mă implic activ în lupta împotriva SIDA! Luptă pentru viață, învață!”, a declarat Oana Tache.
MTV România se aliniază, prin asocierea de imagine a VJ-iței MTV cu fundația internațională MTV Staying Alive, strategiei internaționale cu caracter social a celui mai mare brand dedicat tinerilor și pregătește programe speciale care să ajute liceenii români să înțeleagă mai bine metodele prin care pot preveni infectarea cu acest virus.
Oana Tache devine ambasadorul MTV Staying Alive!
MTV s-a implicat mereu prin Fundația MTV Staying Alive, organizație internațională care lupta împotriva infecției cu virusul HIV, în acțiuni și evenimente de natură să informeze și să prevină infectarea cu acest virus. Cu ocazia Zilei Internaționale a Drepturilor Omului, pe 10 Decembrie, Oana Tache – VJ MTV România - devine ambasador MTV Staying Alive în România și se va implica activ în lupta împotriva HIV/SIDA.