În cadrul evenimentului organizat pe 5 aprilie, noul Renault Twingo a fost ocazia pentru a oferi o privire în culisele designului auto, accesorii, make-up și aranjamente florale. Noul Twingo a fost prezentat reprezentantelor mass-media prin intermediul unor ateliere, inspirate din caracteristicile și culorile noului model.
Paula Fabregat-Andreu, Design Project Manager al Centrului de Design Renault din București, le-a explicat invitatelor cum a fost adaptată noua strategie de design a Renault în crearea noului Twingo.
Designul seducător al noului vehicul este marcat prin stilul expresiv al părții frontale.La finalul acestei prezentări în premieră, Pavel Bartoș, prezentatorul evenimentului, le-a invitat pe participante să descopere secrete ale designului din trei domenii.
Pentru a sărbători pasiunea pentru culori, designerul floral, Ioana Șucu, alături de echipa de la Urban Flowers, le-au demonstrat invitatelor cum pot obține un aranjament floral spectaculos declinat din paleta cromatică a noii game Twingo.
Noul Renault Twingo a fost sursă de inspirație și pentru machiajul realizat de Dana Argeșan, make-up artist. Dana a oferit și câteva sfaturi despre nuanțele în vogă, trucuri pentru machiaj de zi sau de seară și sfaturi personalizate pentru fiecare participantă. Posibilitățile multiple de accesorizare sunt un atu al noii game Twingo, de aceea atelierul organizat special pentru acest eveniment de Loredana Nedelcu, designer accesorii, a reprezentat un curs inedit despre etapele procesului de creație.
Alături de calitătile rutiere si polivalente recunoscute, noul Twingo mizează pe un design seducător marcat prin reîntoarcerea la un stil mai expresiv al părții frontale, două noi culori pentru caroserie, Fuchsia si Bleu Bermudes, dar si un design interior mai vesel si mai colorat, dar și opțiuni multiple de personalizare, accesibile, cum ar fi cele sapte noi stickere de plafon.