FTBC ("Fashion Targets Breast Cancer") este o campanie lansată de designerul Ralph Lauren pentru a uni persoanele din lumea modei într-o singură forţă împotriva cancerului mamar, informează site-ul contactmusic.com, citat de Mediafax.
"Nu mă aşteptam în 1996 să am o experienţă de primă mână a efectului chinuitor al acestei boli asupra indivizilor, familiei şi a celor dragi", a declarat Naomi.
"În ultimii 20 de ani, FTBC ne-a unit pe toţi. Oameni de ştiinţă, modele, designeri, mame, fotografi, vânzători - ca pe o forţă puternică împotriva bolii. Au fost două decenii de sprijin incredibil pentru cercetările asupra cancerului mamar şi este vital să nu ne oprim acum", a adăugat aceasta.
Urmând-o pe Naomi, prietena ei foarte bună Kate Moss a făcut şi ea parte din campania aniversară.
"Este grozav să mă reîntorc în sprijinul FTBC în acest an aniversar. De la lansarea campaniei în Marea Britanie, în 1996, când am apărut prima oară pe afiş, FTBC a avut un impact puternic asupra multor vieţi, sponsorizând multe cercetări asupra acestei boli devastatoare", a declarat Moss.
Fondurile strânse de FTBC vor fi donate direct către Breast Cancer Now, cea mai mare organizaţie de caritate şi cercetare a cancerului la sân, iar cumpărătorii sunt încurajaţi să susţină cauza, achiziţionând articole din noua colecţie din 2016.
Posteaza comentariu