Cu o prezentare modernă, creat după conceptul open space, noul magazin Millefiori pune la îndemâna fiecărui client accesul la o paletă largă de produse și le oferă posibilitatea de a intra în lumea Millefiori.
Linia de expunere a produselor, creată cu stil și eleganță cât și sistemele speciale de iluminat folosite fac parte din conceptul unic de design pe care Millefiori îl implementează în magazinele sale.
Decorul are la bază alb și rosu, culorile de brand ce conferă prețiozitate și pun atent în evidență detaliile fine ale spațiului.
Noul magazin se aliniază conceptului Millefiori și transmite, prin mijloace multi-media, povestea brand-ului Millefiori, scoțând în evidență procesul de producție și munca manuală ce transformă fiecare bijuterie Millefiori într-un unicat plin de culoare.
Ducând mai departe povestea sticlei de Murano, Millefiori recomandă, pentru această toamnă, colierele lungi și expresive, excelente accesorii pentru o ținută de sezon cu personalitate.
“Eforturile de dezvoltare, ca și producători de frumusețe, vin natural în întâmpinarea clienților nostri, astfel încât bijuteriile și accesorile Millefiori să fie cât mai accesibile tuturor femeilor care își doresc o bijuterie unică, realizată manual din sticlă de Murano, o bijuterie plină de culoare și bucurie. Dorim să oferim servicii la standardul Millefiori și să fim un adevărat partener de încredere atât pentru magazinele de bijuterii, de îmbrăcăminte, de accesorii, cât și un producător care ține cont de dorințele cumpărătorului final”, a declarat Ioan Dedea, Director Comercial Millefiori România.
”Pe termen mediu si scurt, avem în plan extinderea rețelei de magazine în orașele mari ale României, extinderea rețelei de distribuție și pătrunderea pe noi piețe cu potențial. Dacă până acum ne-am orientat către piețele din zona Europei de Est, în ultima perioadă am realizat o importantă cifră de afaceri și pe piețele din Austria, Franța, SUA și urmărim, în continuare și alte piețe mai îndepărtate. În permanență ținem cont de dorințele clienților, efectuăm studii de piață și ne implicăm în campanii sociale, cum este și cea care se desfășoară acum în magazinele noastre, Hainele nu mai contează”, a declarat în continuare Ioan Dedea, Director Comercial Millefiori România.
Pentru 2012, Millefiori Romania estimează o creștere a cifrei de afaceri față de 2011, cu 15%, dezvoltare care se reflectă și în crearea unui număr de 22 de posturi noi în ultimele 2 luni de zile.
Millefiori România fost fondată în anul 2000 din dorinţa de a oferi în Romania bijuterii şi accesorii obţinute prin prelucrarea sticlei din insula Murano.
Compania activează in domeniul bijuteriilor si articolelor decorative, intr-un cuvant oferă mai mult decat produse, oferă bucurie şi culoare. Fiind lucrate manual, se poate spune că produsele Millefiori sunt unicate şi au o istorie proprie.
Pentru informaţii suplimentare: www.millefiori-romania.ro.