Filosofia unică a lui Ray Kroc a fost să construiască un lanţ de restaurante care să fie renumit pentru produsele alimentare de calitate şi pentru metodele uniforme de preparare a acestora. Şi-a dorit să ofere produse care să aibă acelaşi gust în fiecare dintre restaurantele companiei. El este cel care a creat Sistemul McDonald’s: compania, furnizorii și partenerii cu francize McDonald’s – care stă la baza succesului realizării visului său.
Acum, McDonald’s este un brand emblemă la nivel global, al 4–lea cel mai valoros brand din lume în conformitate cu Millward Brown, cel mai mare prim angajator al lumii și cel mai recunoscut simbol din lume.
În România McDonald’s este un angajator important și totodată partener de încredere al comunității, o companie care s-a dezvoltat odată cu stilul de viață și preferințele consumatorilor săi.
Pe 16 iunie 2013, compania sărbătorește, pe lângă 18 ani de istorie în România, un număr impresionant de inițiative realizate, care arată preocuparea companiei pentru calitatea alimentelor preparate, investiția în oameni și importanța comunității.