Joi, 24 septembrie, la Stejarii Country Club, a avut loc cea de-a 7-a editie a conferintei Marketing in Direct. Alaturi de specialistii de top din industrie si cei 200 de participanti s-a cautat raspunsul la intrebarea ”Marketing digital sau promoții offline?”
Pentru ca de acum incolo alegerile in dezvoltarea si extinderea unui business sa fie cele corecte, s-au prezentat si discutat notiuni si practici noi, s-au schimbat idei, inovatie si multa creativitate. Speakerii au discutat si au dezbatut un subiect care ne framanta in industria de business: care sunt instrumentele pe care le folosim pentru a ajunge cat mai repede si eficient la inima consumatorului.
Chris Arnold - Fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra, ne-a lamurit ce, cum si cat trebuie sa ii oferim consumatorului, in timp ce Alexandru Israil - Guerrilla Marketing Certified Professional, ne-a deslusit secretele marketingului de guerrilla.
Raluca Dinu – Media&Advocacy Officer UNICEF ne-a impartasit ca schimbarile sustenabile nu au neaparat nevoie de bugete impresionante, iar Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group, ne-a aratat ca ”uneori e bine sa ne jucam cu seriozitatea lumii care ne inconjoara. Cine stie?! Poate intelegem mai mult.”. Am incheiat editia de anul acesta cu Mihai Nasaudean – General Manager Good Afternoon, care ne-a sumarizat rezultatele anilor anteriori din industria de marketing si ne-a dezvaluit secretele conceperii unui plan de marketing care sa dea rezultate.
Mai multe detalii pe site-ul evenimentului: http://www.marketingindirect.ro